ovinn Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Heihei, Jeg driver på å bytter om fra Piczo til eget domene (HTML koding) nå, og jeg tenkte å legge en litt arti effekt på bildene. Det er at når musa kommer på bildet/trykker på bildet popper det opp en boks med tekst. F.eks. et bilde av en bil, og når du drar musa over så kommer det opp en boks på siden av bildet som det står at det er en Nissan Skyline blabal... Er det mulig? Eller, er det noen som kan hjelpe meg med koden? Veldig takknemmelig for hjelp her! Et sted jeg står litt fast. Også er det å få tekst ved siden av et bilde. Hvis jeg har bildet på venstre side og teksten ved siden av bildet, hvordan går jeg frem? For å få teksten bortover på siden i steden for bare nedover? [poll] [bilde] [tekstk] Dere kan se et eksempel her hvordan det skal se ut (dette er ikke HTML): link Tuusen takk for alle svar! Mvh Øyvind Endret 17. august 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hmm, jeg vet ikke hvordan det er med pizco og den slags, men hvis siden din hadde vært bygget opp på helt vanlig måte, og du kunne bruke html og css, da kunne du benyttet denne metoden: link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå