Juleniss1 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Gjesp, like spennende som da jeg pisset navnet mitt inn i snøen sist vinter. 6698634[/snapback] I've pissed patterns on snow that look more coherent than this. Kontroversielt, ja, men samtidig: Hva om det hadde vært kunst malt med (farget?) sperm? 6698643[/snapback] Tror det ville fått samme reaksjon her. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kontroversielt, ja, men samtidig: Hva om det hadde vært kunst malt med (farget?) sperm? 6698643[/snapback] Tror det ville fått samme reaksjon her. Undrer om ikke et av coverene til Metallica er blodet og spermet til Lars Ullrich. Jepp. S, Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 De som har lest "The Cocka Hola Company", vil sikkert skjønne hva jeg mener når jeg sier at denne kunsten er laget av et ganske "fascinert" menneske ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Han kan lage like flotte bilete med maling, eg kunne aldri tenke meg å ha noko sånt på veggen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Man kunne fått samme resultat ved å bruke vanlig maling. Så da er spørsmålene; Blir det mer kunstnerisk av at man bruker kvinnens mensen? Jeg vil si nei. Diskvalifiserer kvinnens mensen dette fra å være kunst? Nei. Så det er kunst, men det er også perverst. Særlig vakkert var det nå uansett ikke, temmelig ordniært. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 La oss kaste opp i ein bøtte, tømme det ut, ta bildet av det og selge det til 4000 kroner Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Passe jævlig, spør du meg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm.. Begynne å lage malerier med sperm, og henge masse uv-lys rundt om så folk kan se på ? I could also be one of those rich guys.. *nynne* Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kan sikkert sammenlignes litt med han Morten Viskum som maler endel bilder med en ekte avkappet menneskehånd. Bare at Viskum er mye flinkere og definitivt kulere da. All kunsten hans skriker jo "død død død!", så det blir jo bare endel av greia hans. Å male Mega Man med mensenblod virker mer som en slags vits. S, Lenke til kommentar
ttd Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Å male Mega Man med mensenblod virker mer som en slags vits. 6722788[/snapback] Jeg tror vi nærmer oss denne trådens budskap, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå