Isbilen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Pretensiøst og unødvendig, men for kjerringer som vil ha noe å gjøre på mens de hører på Meredith Monk og tenker onde tanker om menn er det vel bare å gyve løs. Det hadde nok ikke blitt sett på som like kunstnerisk hvis jeg hadde laget bilder på glass av min egen runk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Male med fitte-avfall.. kvalmt! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Vel, at det er malt med mensenblod symboliserer jo noe. På samme måte som han duden som absolutt skulle male med en død hånd for en stund tilbake. Det er mer rundt et kunstverk enn bare strekene på lerretet. Hva hadde vel Van Gogh's siste maleri vært om han ikke rett etterpå hadde tatt livet av seg? Se f.eks. på disse: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Etter å ha kikket litt på bildene må jeg si at dette faktisk var vakker kunst. Pretensiøst og unødvendig, men for kjerringer som vil ha noe å gjøre på mens de hører på Meredith Monk og tenker onde tanker om menn er det vel bare å gyve løs. Det hadde nok ikke blitt sett på som like kunstnerisk hvis jeg hadde laget bilder på glass av min egen runk. 6696481[/snapback] Er vel en kjent fotograf som lagendt et bilde noe sånt som "Piss and semen". Fyren er veldig anerkjent hvis jeg ikke tar feil. Endret 17. august 2006 av TLZ Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Blir det bedre? Her har tydeligvis damen lagd et portrett av sin kjære, i sitt eget mensblod: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Lukter det ikke litt rart av disse bildene? Men joda, rent estetisk var det jo veldig fine bilder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hva er problemet med maling? Endret 17. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 uh...nei det der var bare waird og ekkelt . meeen..det er min mening liksom :!: Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hadde det vært i vanlig blod, så hadde det vært knalstilig. Maling i mensblod er også stilig, men veldig ekkelt samtidig. Helt grusomt faktisk. Kule bilder, men føler en viss uro i magen ved å tenke på hvor malingen kommer fra. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Lukter det ikke litt rart av disse bildene? 6696584[/snapback] Ææææææhæhææææsj! Hvis noen kjøper de og henger på kjøkkenveggen, tror jeg de tas ned relativt hurtig. Spesielt hvis bildet henger i en slags "snor" så det heller mot kjøkkenbordet. Æsj. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vel, at det er malt med mensenblod symboliserer jo noe. 6696489[/snapback] At opphavskvinnen er ekkel? Lukter det ikke litt rart av disse bildene? 6696584[/snapback] Makrell i tomat ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Mange syke folk ass. Tror jeg skal male et bilde med min egen hjernemasse. Kanskje få flere nyanser hvis jeg sper på med sperm i tillegg Endret 18. august 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Pereverstvakkert, vil jeg si at det er. Utgangspunktet er jo lite flaterende, men resultatet er slett ikke verst. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Haha, denne tråden var fantastisk morsom Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tydlig at de som driver med dette ikke er noe flink til å male/tegne, så de trenger andre metoder for å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 At opphavskvinnen er ekkel? 6697849[/snapback] Nei, det symboliserer ekstrem feminisme. Dette er jo et produkt av kvinnen selv og alt hva fruktbarhet betyr. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Gjesp, like spennende som da jeg pisset navnet mitt inn i snøen sist vinter. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Kontroversielt, ja, men samtidig: Hva om det hadde vært kunst malt med (farget?) sperm? Ville man ikke da bare ledd og sagt "for et morsomt påfunn"? For jeg tror det fremdeles er slikt at alt som har med kvinners kropp å gjøre fortsatt blir sett på som "ekkelt": mensen er ekkelt, fødsler er ekkelt, osv. Og derfor synes jeg det er interessant når noen gjør slike ting som dette. Male med fitte-avfall.. kvalmt! 6696482[/snapback] Dette er en av tingene jeg synes understreker dette. "Fitte-avfall", er det? I utgangspunktet er jo blodet som blir skilt ut like livgivende som sperm -- OM det hadde fått vokse et barn der inne. Når spermen først er ute er jo også det egentlig "kuk-avfall", er det ikke? Selv kunne jeg GODT vært foruten mensen, men den er nå der, og man får ikke gjort så mye med det. (Nei, P-sprøyter er ikke et alternativ ) Endret 18. august 2006 av Anxe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva er problemet med maling? 6696671[/snapback] Det lurte jeg på også Det her var faktisk ganske ekkelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå