Gå til innhold

F.E.A.R nye bilder fra PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Veldg uprovoserande språkbruk Avanore. :p

Men bileta er veldig gamle, det er det ikkje tvil om.

Og, når UT 3 kjem, som allereie er bekrefta å sjå heilt fantastisk ut; kvifor late som om 360-porten av F.E.A.R bevisar noko som  helst av kapabilitetane til Ps3? :)

Og Resistance då sjølvsagt, som kom ut på Ps3 ved launch.

Poenget mitt er, ikkje la multiplattform og porta spel avgjere kor bra ein konsoll klarer å prestere. Eg ser du ikkje gjer det Avanore, og du uttalar deg berre om dette spelet. Men likevel har folk ein tendens til å toplka det i den retninga som at du seier at det beviser at KONSOLLEN i sin heilskap er ein svakare part. Slikt blir det krig av, og det veit du godt. :p

7858372[/snapback]

Bildene fra IGN er vel ikke så gamle som jeg postet i dag (01.02.2007)

Link

Uansett så rakker jeg ikke ned på PS3 som en helhet, men det er skuffende om dette spillet også blir nedgradert.

Det vi kan diskutere er om det vil ta seg opp, eller om PS3 spillene kun viser sin beste side med spill som er laget til konsollen

Det er mange bra multiplatform spill som kommer, det hadde vært synd om disse ville være dårligere på PS3

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det en update i første post. Denne tråden er ikke startet i dag

Men sidan kvaliteten på dei andre bileta er ganske dårleg er dei jo like representative ser det ut til...

IGN har lagt ut bilder av spillet som ikke er fra PS3 versjonen?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

No misforstår du....

Du har updata fyrsteposten med nye inntrykk frå IGN om Fear på Ps3.

Men screensa frå Ps3-versjonen som du viser i posten er frå AUGUST.

Altså IKKJE nye bilete.

Difor stemmer altså ikkje bileta du viser overeins med dei oppdaterte kommentarane i eit tidsperspektiv.

Har aldri sagt det ikkje var Ps3-bilete. ;)

Lenke til kommentar
No misforstår du....

Du har updata fyrsteposten med nye inntrykk frå IGN om Fear på Ps3.

Men screensa frå Ps3-versjonen som du viser i posten er frå AUGUST.

Altså IKKJE nye bilete.

Difor stemmer altså ikkje bileta du viser overeins med dei oppdaterte kommentarane i eit tidsperspektiv.

Har aldri sagt det ikkje var Ps3-bilete. ;)

7858502[/snapback]

Stemmer det. Denne tråden er jo ikke ny og har bare lagt til en update

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke si at min post tidligere var genial eller noe stort. Men jeg følte den var mer informativ og verdt å diskutere en det som kanskje har skjedd.

Alle måtte jo gå på flamebaitet til Avaen IGJEN!! Å slik er vi nesten igang IGJEN!

Hvorfor blir saklige inlegg oversett, mens å bare poste vilkårlig DS propeganda er bedre.

Rart forum dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...