Gå til innhold

F.E.A.R nye bilder fra PS3


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett spill har lite og si uansett. Å selv om de fleste multiplatformspillene til nå ser litt stusselig ut. Så bør vi jo ikke trekke for raske konklusjoner.

7857061[/snapback]

 

Enig

Men hva gjør at de fleste multiplatoformspillene blir nedgradert til PS3?

Er dette noe som vil fortsette eller vil spillene bli like bra på begge konsoller?

Lenke til kommentar

Jeg tror det har i hovedgrad med Cell prosessorens unike struktur. Den er ikke bygget opp på samme måte som alle andre prosessorer frem til idag. (bror min kan mer om dette siden han programerer og kan en del om slikt) Men i korte trekk så bygger Cell prosessoren på en ganske ny arkitektur. Noe som gjør at enkel konvertering gir dårligere resultater.

 

Å det krever en del mer av de som produserer spillet å porte det til PS3 kontra 360. (fra PC) siden 360 prosessoren bygger mer på samme prinsippene som en PC prosessor.

 

Cell prosessoren er vel PS3 sin største og styrke og svakhet. Den kan yte

veldig bra viss den blir rett programert til. Men er derimot vanskeligere å tilpasse spill til. Derfor vil det nok i nærmeste fremtid være en ganske stor klasse forskjell mellom PS only titler og multiplattformtitler.

 

Det er der jeg tror hovedgrunnen ligger. Ikke at PS3 er en dårligere maskin rent hardware messig. Den er bare annerledes og mer avansert. Men viss sony får ut bedre måter å utnytte Cell på for multiplattform utviklere så vil jo dette gjevne ting ut en del.

Lenke til kommentar
Det trenger da strengt tatt ikke bety at PS only titlene er langt bedre enn multiplattformtitlene.

 

Det kan vel heller bety at kvaliteten rent generelt vil variere ganske mye.

7857189[/snapback]

 

Multiplattformspill er som regel basert på ett spill og da faller PS3 ut av bildet siden det er så forskjellig arkitektur. Er derfor enkelte spill har faktisk vært bedre på Xbox360 selv om PS3 er 10x kraftigere teknisk sett.

 

Gleder meg vanvittig til å se flere PS3 only spill komme.

Lenke til kommentar
Det trenger da strengt tatt ikke bety at PS only titlene er langt bedre enn multiplattformtitlene.

 

Det kan vel heller bety at kvaliteten rent generelt vil variere ganske mye.

7857189[/snapback]

 

Multiplattformspill er som regel basert på ett spill og da faller PS3 ut av bildet siden det er så forskjellig arkitektur. Er derfor enkelte spill har faktisk vært bedre på Xbox360 selv om PS3 er 10x kraftigere teknisk sett.

 

Gleder meg vanvittig til å se flere PS3 only spill komme.

7857355[/snapback]

 

Av en eller annen grunn trekker jeg på smilebåndet når jeg leser postene dine :)

Lenke til kommentar
Det trenger da strengt tatt ikke bety at PS only titlene er langt bedre enn multiplattformtitlene.

 

Det kan vel heller bety at kvaliteten rent generelt vil variere ganske mye.

7857189[/snapback]

 

Multiplattformspill er som regel basert på ett spill og da faller PS3 ut av bildet siden det er så forskjellig arkitektur. Er derfor enkelte spill har faktisk vært bedre på Xbox360 selv om PS3 er 10x kraftigere teknisk sett.

 

Gleder meg vanvittig til å se flere PS3 only spill komme.

7857355[/snapback]

 

Hvordan klarer du å være så på bærtur? Til og med de mest optimistiske rapportene og Sony sine tidlige specs papirer klarer ikke å påstå at PS3 er 10x kraftigere, pr i dag bør du være fornøyd om den i hele tatt klarer å prestere på nivå med X360.

Lenke til kommentar
hehe gjør vi ikke alle det? Det som er enda morsommere er når noen blir provosert, for så å begynne å mot argumentere :p

7857520[/snapback]

 

 

Det trenger da strengt tatt ikke bety at PS only titlene er langt bedre enn multiplattformtitlene.

 

Det kan vel heller bety at kvaliteten rent generelt vil variere ganske mye.

7857189[/snapback]

 

Multiplattformspill er som regel basert på ett spill og da faller PS3 ut av bildet siden det er så forskjellig arkitektur. Er derfor enkelte spill har faktisk vært bedre på Xbox360 selv om PS3 er 10x kraftigere teknisk sett.

 

Gleder meg vanvittig til å se flere PS3 only spill komme.

7857355[/snapback]

 

Hvordan klarer du å være så på bærtur? Til og med de mest optimistiske rapportene og Sony sine tidlige specs papirer klarer ikke å påstå at PS3 er 10x kraftigere, pr i dag bør du være fornøyd om den i hele tatt klarer å prestere på nivå med X360.

7857543[/snapback]

 

 

Get my point ;) :!:

Lenke til kommentar
Det er pc bilder i 800x600 oppløsning.

 

Utviklere er ikke så dumme att de kjører ett Hd spill til ps3 ut seende som det  der.

 

hva tror du egentlig? jeez

7857623[/snapback]

 

Sjekk ps3.ign.com du ...

 

Dette skjer pga at pc og xbox er realtiv like mens ps3 er anderledes. Ikke noe hokkus pokkus. Det kommer til å bli dyrt å være spillutvikler denne generasjonen. Xbox360 og pc kan konverteres rimelig greit, men ikke til ps3 og i allefall ikke til Wii. Håndholdt er heller ikke noe bedre. Kanskje det eneste vi sitter igjen med er first party titler og EA multiformat makkverk spill. Hvorfor kan vi ikke slutte å krangle om hvilken konsoll som er best og bare hate EA unisont?

Lenke til kommentar
Håndholdt er heller ikke noe bedre

7857693[/snapback]

 

Nintendo bader i penger nå, det er bare 1 grunn til det

Det er lett og enkelt lage spill til DS. De kommer ut på løpende bånd. Spillene varierer alt fra 1 MB til 128 MB og de selges som varmt hvetebrød

image1.jpg

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Disse bildene du henviser deg til er bilder fra slutten av august. Ta heller en titt på disse gameplay videoene

De ble lansert 1. februar som du får et helt annet inntrykk av.

Så avanore, til neste gang hold deg oppdatert og ikke kom med noe som er lansert for et halvt år siden som sikkert var i første steg av alpha.

Endret av MegaMan
Lenke til kommentar
Disse bildene du henviser deg til er bilder fra slutten av august. Ta heller en titt på disse gameplay videoene

De ble lansert 1. februar som du får et helt annet inntrykk av.

Så avanore, til neste gang hold deg oppdatert og ikke kom med noe som er lansert for et halvt år siden som sikkert var i første steg av alpha.

7857934[/snapback]

 

?

 

Tråden er gammel, det han gjorde var å bumpe tråden fordi IGN, i dag, har bekreftet at det ser dårlig ut...

Lenke til kommentar
Disse bildene du henviser deg til er bilder fra slutten av august. Ta heller en titt på disse gameplay videoene

De ble lansert 1. februar som du får et helt annet inntrykk av.

Så avanore, til neste gang hold deg oppdatert og ikke kom med noe som er lansert for et halvt år siden som sikkert var i første steg av alpha.

7857934[/snapback]

 

La inn update i første post. Der kan du se de nye bildene fra IGN

Beklager at jeg ikke la inn update når jeg postet nyheten på side 4

Lenke til kommentar

Veldg uprovoserande språkbruk Avanore. :p

Men bileta er veldig gamle, det er det ikkje tvil om.

 

Og, når UT 3 kjem, som allereie er bekrefta å sjå heilt fantastisk ut; kvifor late som om 360-porten av F.E.A.R bevisar noko som helst av kapabilitetane til Ps3? :)

 

Og Resistance då sjølvsagt, som kom ut på Ps3 ved launch.

 

Poenget mitt er, ikkje la multiplattform og porta spel avgjere kor bra ein konsoll klarer å prestere. Eg ser du ikkje gjer det Avanore, og du uttalar deg berre om dette spelet. Men likevel har folk ein tendens til å toplka det i den retninga som at du seier at det beviser at KONSOLLEN i sin heilskap er ein svakare part. Slikt blir det krig av, og det veit du godt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...