Gå til innhold

F.E.A.R nye bilder fra PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Absolutt,men man må få lov til å komme med eget innspill mot andres påstander til tider.

Trur uansett ikkje at vi skal avskrive PS3 sine muligheter med det samme, OM FEAR virkelig ser dårligere ut enn på 360. 1 spel har lite å si, og når det i tillegg er eit lanseringsspel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Absolutt,men man må få lov til å komme med eget innspill mot andres påstander til tider.

Trur uansett ikkje at vi skal avskrive PS3 sine muligheter med det samme, OM FEAR virkelig ser dårligere ut enn på 360. 1 spel har lite å si, og når det i tillegg er eit lanseringsspel.

6698332[/snapback]

Det er riktig. Spillet kan bli minst like bra som X360 eller ikke..

Blir grafikken så dårlig på PS3 så skjønner jeg ikke at de heller kansellerer det og finner på noe annet. For bildene er ikke bra og det er jo ikke lenge igjen til lanseringen.

Lenke til kommentar

Nå er vel uansett ikke F.E.A.R blant de spilla dem satser mest på hos verken Microsoft eller Sony for å vise mulighetene med konsollene sine? Gears Of War er et litt bedre eksempel på hva X360 er kapabel til ihvertfall. Husker ikke så mange PS3 spill i farta, men vet jeg har sett mange skjermbilder av mye bedre kvalitet enn dette :)

Lenke til kommentar
Nå er vel uansett ikke F.E.A.R blant de spilla dem satser mest på hos verken Microsoft eller Sony for å vise mulighetene med konsollene sine? Gears Of War er et litt bedre eksempel på hva X360 er kapabel til ihvertfall. Husker ikke så mange PS3 spill i farta, men vet jeg har sett mange skjermbilder av mye bedre kvalitet enn dette :)

6698459[/snapback]

Ikke helt enig der. Se på X360 bildene, de ser jo råflott ut. Har ikke sett noen andre bilder som slår den grafikken

Lenke til kommentar

Nei...Tror det er enten dårlig av utviklerne eller så er det omvendt:) bildene som suger er fra Xbox 360, mens de som "råflotte" er på Ps3.

Husker ikke så mange PS3 spill i farta, men vet jeg har sett mange skjermbilder av mye bedre kvalitet enn dette

Resistance: Fall of Man er vel 1 av dem?!

Lenke til kommentar
Nei...Tror det er enten dårlig av utviklerne eller så er det omvendt:) bildene som suger er fra Xbox 360, mens de som "råflotte" er på Ps3.

Husker ikke så mange PS3 spill i farta, men vet jeg har sett mange skjermbilder av mye bedre kvalitet enn dette

Resistance: Fall of Man er vel 1 av dem?!

6698727[/snapback]

Er du alvorlig nå?

Wow.. At det overhodet er mulig...

Lenke til kommentar
Jeg tror 99% sikkert at fear ikke vil se sånn ut på ps 3, så kan dere andre få mene hva dere vil.

6699370[/snapback]

Men hvorfor har de sluppet ut PS3 bildene da?

6700290[/snapback]

kanskje for å demonstrere hvordan spillet er og ikke hvordan spillet ser ut... kan egentlig ikke klare å finne ett godt argument for dette, men de må da ha en grunn :hmm:

Lenke til kommentar
Eneste grunnen jeg kan forstå er at F.E.A.R blir elendig på PS3.

Er jo uansett ikke så alfor lenge før dette spillet kommer og skal bli morsomt og se hvor stor forskjellen blir

6704410[/snapback]

Det sier seg selv at de legger en masse arbeid inn og nedgraderer grafikken når de skal porte til PS3. Den er jo såpass veik at den klarer aldri å kjøre det 360'en kan.

Dette er jo en selvfølge som alle vet.

Sånn er vel muligens sånn tankegangen i Super Avanorland er. :w00t:

Dette er altså 4-5 bilder som er vedlagt annonseringen om at FEAR kommer til PS3. De kan være halvveis i utviklingen for alt det vi vet. Muligens nettopp begynt. Men slike utsagn virker ikke noe serlig bra i propagandaøyemed :D

Lenke til kommentar

Siden lanseringen av F.E.A.R ikke er så lenge til så må disse bildene enten være fra veldig tidlig stadium av PS3 verisjonen ellers så blir det sånn.

Skal være enig at jeg blir overasket hvis spillet ender opp med den kvaliteten på PS3 da den burde yte mye mere.

Er F.E.A.R lanseringstittel for PS3?

Lenke til kommentar

Er samme demo som vi fikk på PC også ja....Jaja! Lit vanskelig å se om det ser bra ut eller ei på det klippet ihvertfall

EDIT: Si meg, den demoen såg ut til å kjøre...over 30 FPS ihvertfall, men skulle den ikkje kjøre til løst 30? Eller roter eg?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Da er det bekreftet at FEAR ser dårligere ut på PS3 til nå

IGN

While Day 1 has done a great job with the feel of the game, it unfortunately hasn't done so well with the visuals. All of the effects from the PC and Xbox 360 releases are here, like blurring when you enter slow-mo, particle effects aplenty, chips in the scenery from bullet holes and such, but it just doesn't look very sharp. To put it simply, the whole game is quite blurry. We're not just talking texture detail, which is indeed not very good, but the video looks like it's been rendered at a low resolution and then upscaled to HD. The framerate mostly holds steady, though there are a few blips or loading pauses here and there, but the main problem really is a lack of sharpness.

So far F.E.A.R. on the PlayStation 3 seems to match the intensity and involving gameplay of its PC and Xbox 360 counterparts, but the AI still needs a slight bit of tweaking and the visuals need a lot of work. Here's hoping for a last minute visual boost to bring this version up to speed.

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...