hcoa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hjelp!! Holder på å bli sprø. På min bærbare pc driver outlook express 6 å endrer innkommende server fra "pop.online.no" til en fast tallrekke. Dette gjelder alle kontoene som er her. Men dette skjer ikke på vår stasjonære pc. Hvorfor skjer dette og hva skal jeg gjøre for å få slutt på dette? Det gjør nemlig til at jeg ikke får inn mailene før jeg manuelt hver gang endrer det tilbake. Har forsøkt å fjerne kontoen min og legge den inn på nytt - men ingen endring! Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Er tallrekken ei IP-adresse? Har du forsøkt å legge inn Outlokk Express inn på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Tallene kan kanskje være en ip-adresse, (127.0.0.1), men det sier meg lite. Hva om det er det? Nei, jeg har ikke lagt inn outlook på nytt. Hvordan gjør jeg det? Og betyr det at jeg mister mailene og adressene jeg har inne? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Du har sikkert en antivirus/spamfilter applikasjon som det kjøres gjennom (lokalhost 127.0.0.1) . pop.online.no er isåfall da definert i dette programmet som innkommende pop . Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Har McFee, men hva gjør jeg da? Hvordan får jeg gjort noe med dette ? Det har skjedd i løpet av sommeren, den var ikke sånn før... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det er vel noe 'du' har installert iløpet av sommeren (eller 'andre' som er brukere på PCn) .Mail spam filter , mail washer etc. Ingen her kan svare på hve det er utenom deg selv . Her ser du eksempler på proxy-kjeding som brukes mye til slikt: http://popfile.sourceforge.net/cgi-bin/wik.../Proxy_Chaining Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Hmm, dette ble ikke lett. Vi har vært bortreist i sommer og pc'n har vært i ro - og dermed ikke brukt av noen. Forsøkte å lese den linken, men ikke akkurat "rett fram språk" for den vanlige leser. Skjønte ikke helt hva jeg skulle med den referansen.... Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Har McFee virusprogram, kan det ha gjort noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå