Gå til innhold

Viftestyring hos microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har både den du linker til og denne Zalman styringa.Vil uten tvil anbefale Zalman.Bedre kvalitetsfølelse og styring av opptil 6 vifter.Penere er også :)

6696082[/snapback]

Var denne jeg egentlig skulle ha faktisk. Ser ut som eg godt kjøp, men er 7 watt nok til å temme deltaen? De papst-viftene er forøvrig 30dB++

6699230[/snapback]

7 w er ikkje nok. Hvilken delta vifte er det du tenker på? den 120 mm eller 80 mm? Eg har den vifte styringa du nemde først. Den e ganske bra! Stryrer 2 vifter per utgang og kan kople til fleire! det 20 w per. utgang som er meget bra! Men til og med denne vifte styringa klarar ikkje å kontrolere den 120 mm delta vifta!

Lenke til kommentar

Bare for å legge til en liten ting, denne Zalman viftestyringen har noen skarpe LED lys, så hvis du er "sårbar" på lys, så kanskje noe annet ville være et alternativ?

Jeg har den selv og er kjempe fornøyd, men litt irriterende når jeg ser film på tv'en, og disse lyser opp rommet en del.

Lenke til kommentar
Bare for å legge til en liten ting, denne Zalman viftestyringen har noen skarpe LED lys, så hvis du er "sårbar" på lys, så kanskje noe annet ville være et alternativ?

Jeg har den selv og er kjempe fornøyd, men litt irriterende når jeg ser film på tv'en, og disse lyser opp rommet en del.

6702320[/snapback]

Hehe. viss han har lokk foran brønnene(dør) så er det vell ikkje så stort problem? ;) Eg har dør og ser ikkje lysene viss eg har låst døra.

Lenke til kommentar

6702320[/snapback]

Ja,det er sant,men det er like skarpe lys på den Sunbeam Rheobus som var nevnt først.

Lenke til kommentar
Har både den du linker til og denne Zalman styringa.Vil uten tvil anbefale Zalman.Bedre kvalitetsfølelse og styring av opptil 6 vifter.Penere er også :)

6696082[/snapback]

Var denne jeg egentlig skulle ha faktisk. Ser ut som eg godt kjøp, men er 7 watt nok til å temme deltaen? De papst-viftene er forøvrig 30dB++

6699230[/snapback]

7 w er ikkje nok. Hvilken delta vifte er det du tenker på? den 120 mm eller 80 mm? Eg har den vifte styringa du nemde først. Den e ganske bra! Stryrer 2 vifter per utgang og kan kople til fleire! det 20 w per. utgang som er meget bra! Men til og med denne vifte styringa klarar ikkje å kontrolere den 120 mm delta vifta!

6702275[/snapback]

Deltaen er 80mm ja. Hadde nok ikke kjøpt en 120mm delta, blir orkan i kastene inni kabinettet da :p

Lenke til kommentar

6696082[/snapback]

6699230[/snapback]

6702275[/snapback]

Deltaen er 80mm ja. Hadde nok ikke kjøpt en 120mm delta, blir orkan i kastene inni kabinettet da :p

6703015[/snapback]

Sjøvl om du skal ha 80mm, så blir det ikkje nok straum på den zalman sin. kjøp heller den sunbeamen sin! meget bra.

Lenke til kommentar
Jeg har denne og jeg kjmpe fornyd med den Sunbeam

MVH bZerk

6721721[/snapback]

Det var en av de jeg tenkte på en stund, men 10w er visst ikke nok til å temme litt "småsinna" papst og delta-vifter. Derfor er den uten skjerm, og med 20w per utgang nå bestilt.

Men alltid kjekt å vite at produsenten har andre varer som er bra, det betyr gjerne at andre prdukter er av god kvalitet også :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...