Gå til innhold

SV-skolemat blir utsatt

Anbefalte innlegg

Han ønsker heller å ansette flere lærere og øke timetallet i skolen.

Jeg begynner klokken 8.10 og slutter 15.30. Jeg her 36 timer i uken. Det er nesten like mye som en vanlig arbeidsdag, og de vil ØKE timetallet i skolen. :hrm:

6696121[/snapback]

JA! Selv hadde jeg ganske mange timer når jeg gikk VK2. Synes ikke det var så gale egentlig.

Mandag: 8-15.30

Tirsdag: 8-15.30

Onsdag. 8-14.30

Torsdag: 8-16.20

Fredag: 8-16.20

Dette var min skoleuke.. Synes ikke det er så ille egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså norsk politikk er noe av det kjedeligste man kan tenke seg. Det eneste norske partier kan, er å bryte løfter og klenge på hverandre.

6701115[/snapback]

Du tror det er annerledes i utlandet? Hovedsaken som er forskjellig er mer skittkasting mellom politikerne i mange andre land.

Lenke til kommentar

Løftet om gratis skolemat er ikke det eneste den Rød-Grønne regjeringen har brutt.

Nesten ukentlig har de brutt ett eller annet "Soria-Moria" løfte.

Så nå har Stoltenberg omdøpt løftene til "målsetninger" istedet....

Endret av Autofil
Lenke til kommentar

SV ja - ja, enda et bevis på et parti som mener alle skal behandles likt, ergo sette oss ned til et intelligensnivå med en primat. Ansvar for egen helse? Hørt om den?

Klarer ikke ungdom ordne sin egen skolemat uten å stikke på rema, rimi eller whatever? Jeg trener og dermed spiser jeg hver andre time. Klarer å få i meg både tunfisk, kylling,ris, brødskiver og proteinshaker uten noe problem. Det gjelder bare å planlegge litt. På søndager lager jeg ris for noen dager, hakker opp kyllingen jeg skal ha med og kaster dette i beholdere.

Lenke til kommentar
SV ja - ja, enda et bevis på et parti som mener alle skal behandles likt, ergo sette oss ned til et intelligensnivå med en primat. Ansvar for egen helse? Hørt om den?

Klarer ikke ungdom ordne  sin egen skolemat uten å stikke på rema, rimi eller whatever? Jeg trener og dermed spiser jeg hver andre time. Klarer å få i meg både tunfisk, kylling,ris, brødskiver og proteinshaker uten noe problem. Det gjelder bare å planlegge litt. På søndager lager jeg ris for noen dager, hakker opp kyllingen jeg skal ha med og kaster dette i beholdere.

6711495[/snapback]

Hadde jeg hatt et "ubegrenset" antall epler eller annen frukt og kylling/kjøtt som jeg kunne tat med på skolen så hadde jeg nok også gjort det samme. :ermm:

Orker ikke stå i kø på rema hver bidige dag for å få handlet meg noe , som da også koster sin del....

Ungdommer er jo ikke akkurat kjent for å ha de feiteste inntektene heller. :roll:

(eneste som ligger i matkruven før jeg drar på skolen er en grov kneip og litt pålegg som ikke akkurat er særlig godt..(ettersom det gode pålegget blir spist opp dagen før :cry:))

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt et "ubegrenset" antall epler eller annen frukt og kylling/kjøtt som jeg kunne tat med på skolen så hadde jeg nok også gjort det samme. :ermm:

Orker ikke stå i kø på rema hver bidige dag for å få handlet meg noe , som da også koster sin del....

Ungdommer er jo ikke akkurat kjent for å ha de feiteste inntektene heller. :roll:

6711547[/snapback]

Mja. ris koster en 20 spenn for 1-3kg. Holder til 2-8 uker.

Kylling får du 750 gram for 80 kroner på kiwi, evt 2kg for 120 (elns) som first price.

tunfisk koster en femmer pr boks

Så hvis du planlegger litt så koster en dags kosthold en 40-50 kroner. Et horn med ost og skinke koster fort 25-30 spenn og en cola eller sjokolademelk koster 12-13 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...