Gå til innhold

Dine Saints Row biler

iStephano

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil.

*bilde*

Hvor fikk du tak i de klærene (spesielt skjorten) og hvor langt i spillet var det?

6807826[/snapback]

Klærne er kjøpt i sjappa til Stefan, med unntak av den hvite genseren som jeg ikke helt husker hvor jeg kjøpte. Men hatt, bukse, blazer og sko er fra Stefan. Har ikke kommet så utrolig langt, var vel rundt 30% når jeg kjøpte det.

6811362[/snapback]

Kvar ligg butikken til stefan? Er det i den flotte 'brostein-belagte' gata? Der man henter stefan i eit mission?

Har dei forskjellige butikkane forskjellig utvalg av klær?

Lenke til kommentar
koster 100,000$ den er også relativt lame(ikke utseende da) men syns den lambobilen til 40,000$ er råere...

den bilen som koster 20,000 i den butikken (den som ligner på n britisk sportsbil) e bare best!!

6852826[/snapback]

Må si meg enig i at det er en ræva bil. Burde vært best. Men no sir.

Ellers så synes jeg lamboen er meget nice.

Glad jeg ikke savet etter jeg kjøpte den. Tror ivertfall ikke det. Men er egentlig ikke så farlig med tanke på at jeg lett tjener inn den summen igjen.

Lenke til kommentar
:dribble: masse vakkre biler her :dribble:

er det verdt å skaffe seg x360 bare for dette spillet? :hmm:

(å de andre bra spillene seff  :D )

6842757[/snapback]

For å si det sånn. Jeg har sittet nå og vente på Ps3 i lengre tid. Da jeg så dette spillet kjøpte jeg Xbox360 og dette spillet tvert! Det var absolutt verdt det for en ihuga GTA fan som meg.

Skikkelig tøft at de kommer til å tilby nedlastbart innhold. Dukker nok opp mye snacks der etterhvert. Kjøp 360 og spillet. Du kommer ikke til å angre!

Lenke til kommentar

dette bilde legger jeg i "spoiler" skjul kode fordi det kansje kan være spoiler for dere som ikke har kommer lengere enn 50% - 60% i spillet. Synes jeg kan dele den med dere andre. Jeg er enormt fornøyd med hva jeg har klart hittil!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

pimpout.jpg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bestilt meg Xbox360 nå idag, mye takket det spillet her og posten her.

Det er ser så rått ut og akkurat "up my alley" så det blir nok spilling på meg til uka ;)

En ting jeg lurer på, demoen til dette spillet, er den tilgjengelig på marketplace?

Ellers ser jeg frem til å poste mine fete biler her :)

Lenke til kommentar
Har bestilt meg Xbox360 nå idag, mye takket det spillet her og posten her.

Det er ser så rått ut og akkurat "up my alley" så det blir nok spilling på meg til uka ;)

En ting jeg lurer på, demoen til dette spillet, er den tilgjengelig på marketplace?

Ellers ser jeg frem til å poste mine fete biler her :)

6926979[/snapback]

ja, det er demo der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...