Gå til innhold

Dine Saints Row biler

iStephano

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil.

*bilde*

Hvor fikk du tak i de klærene (spesielt skjorten) og hvor langt i spillet var det?

6807826[/snapback]

Klærne er kjøpt i sjappa til Stefan, med unntak av den hvite genseren som jeg ikke helt husker hvor jeg kjøpte. Men hatt, bukse, blazer og sko er fra Stefan. Har ikke kommet så utrolig langt, var vel rundt 30% når jeg kjøpte det.
Lenke til kommentar
Arrrg! Eg e så forbanna no.

Bestillte Saints Row på Mandag, hos komplett.

Dei hadde den på lager, men sendte den ikkje før igår. Ubrukelig nettbutikk.

6818302[/snapback]

Bestilte hos Absoluttspill.no en uke før lanseringsdatoen, og fikk det en dag før det kom ut! Veldig fornøyd, mange som så sånn ut på friendslista mi da; :mrgreen:

Det er så latterkick å kjøre den igjennom andre biler og biler flyger vegg i mellom.

Da har jeg ett tips til deg; Start aktiviteten "Mayhem". Ta så en hvilken som helst bil, og kræsj med andre biler. Merk hvor mye tyngre din bil er nå, i forhold til før du startet aktiviteten. Bilene flyver langt og lenge! Tips: Ta en bil som tåler litt juling, men likevel kjører fort. :thumbup:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...