iStephano Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) arg at jeg må jobbe så mye denne uka! Har ikke fått spilt siden søndag Men men, snart skal jeg få tid og slenge opp noen fete biler edit: fant en bil som dere fant, styla den opp i skikkelig pimp style. Legger den ut i kveld Endret 5. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil.*bilde* Hvor fikk du tak i de klærene (spesielt skjorten) og hvor langt i spillet var det? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Aight, i like it. Pimpt out til siste kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil.*bilde* Hvor fikk du tak i de klærene (spesielt skjorten) og hvor langt i spillet var det? 6807826[/snapback] Klærne er kjøpt i sjappa til Stefan, med unntak av den hvite genseren som jeg ikke helt husker hvor jeg kjøpte. Men hatt, bukse, blazer og sko er fra Stefan. Har ikke kommet så utrolig langt, var vel rundt 30% når jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Aight, i like it. Pimpt out til siste kr 6811320[/snapback] Nice bil da Dette spillet skal kjøpes Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 det er faktisk den beste bilen jeg har kjørt hittil i spillet. Med tanke på fart, satt på dobbel eksospotte med NOS å det gikk sykt fort. Jeg vil si dem har skapt god fart følelse i dette spillet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nice bil Bananus Forhåpentligvis får jeg spillet imorgen, så da får jeg endelig spilt fullversjonen jeg også. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 takker takker, pimpet meg av meg Tenkte og gå for en litt lilla, kirkebær farge. Blir en litt mer pimp stil over det hele hehe *stolt* Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 takker takker, pimpet meg av meg Tenkte og gå for en litt lilla, kirkebær farge. Blir en litt mer pimp stil over det hele hehe *stolt* 6811799[/snapback] Nice Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) thanks avanore Føler meg kongen i gata med den bilen der altså hehe Genialt hvordan dem har laget garasjen, godt og kunne stappa masse biler inn der uansett hvor stor den er Endret 5. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nydelig BanAnus! Lurer på om jeg skal kjøpe Xbox360 bare for dette spillet. Det ser så bra ut! Endret 7. september 2006 av iRoman Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Arrrg! Eg e så forbanna no. Bestillte Saints Row på Mandag, hos komplett. Dei hadde den på lager, men sendte den ikkje før igår. Ubrukelig nettbutikk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Arrrg! Eg e så forbanna no.Bestillte Saints Row på Mandag, hos komplett. Dei hadde den på lager, men sendte den ikkje før igår. Ubrukelig nettbutikk. 6818302[/snapback] Bestilte på tirsdag, fikk det igår her Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Her er råne bilen min :!: Det er så latterkick å kjøre den igjennom andre biler og biler flyger vegg i mellom. Jeg så den lille bilen her (ant) og måtte bare style den litt.hehe Endret 9. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Veldig bra veldig bra. Nei nå fikk jeg lyst til og spille igjen.. Jeg som hadde planer om og legge meg tidlig.. JA! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Synes disse to er kul.. Endret 9. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Arrrg! Eg e så forbanna no.Bestillte Saints Row på Mandag, hos komplett. Dei hadde den på lager, men sendte den ikkje før igår. Ubrukelig nettbutikk. 6818302[/snapback] Bestilte hos Absoluttspill.no en uke før lanseringsdatoen, og fikk det en dag før det kom ut! Veldig fornøyd, mange som så sånn ut på friendslista mi da; Det er så latterkick å kjøre den igjennom andre biler og biler flyger vegg i mellom. Da har jeg ett tips til deg; Start aktiviteten "Mayhem". Ta så en hvilken som helst bil, og kræsj med andre biler. Merk hvor mye tyngre din bil er nå, i forhold til før du startet aktiviteten. Bilene flyver langt og lenge! Tips: Ta en bil som tåler litt juling, men likevel kjører fort. Endret 9. september 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her er siste bilen jeg har stylet..synes den er kul..pluss at jeg har plass til 2 til fra gjengen.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 nice! digger de bilene selv, har en lignende bare i lilla. Bruker den når jeg pimper horer eller bare kruser med gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå