Straffa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Tenkte jeg kunne poste et bilde av min bil foreløpig, en skikkelig støgg bling-bling bil som jeg fikset litt på slik at den ble enda stygger Ikke noe bra bilde, da jeg bare sitter på vanlig SDTV. 6789879[/snapback] Må ærlig si at de fargene du har på den bilen der ikke passer bra sammen Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Leste du ikke innlegget? hehe Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Leste du ikke innlegget? hehe 6789936[/snapback] Joda, men det var så grusomt at jeg måtte slenge ut en kommentar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan dere legge på Vinyler og lage dem selv liksom? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kan dere legge på Vinyler og lage dem selv liksom? 6790140[/snapback] Nei, bare èn vinyl på en bestemt plass. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 hvem vet, kansje det kommer mer.. Tiden vil vise.. Siden bilen min er i garasjen får dere se hvordan min player er; Går for stil her i gata hehe Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min Urban Cowboy Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 This is my punk with my punk car Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 nice bil, må finne meg den igjen selv Så forresten en ekte gate bil i stad, den kjørte så fort forbi meg så jeg rakk ikke å bøffe den. Det var en ekte Supra klon hehe Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Her er kjærra jeg bruker akkurat nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hehe @ avanore: For en tøff kjærre! Fant en selv i går, som minner meg om de bilene som ble brukt i Fast And The Furious. Den første filmen. De med de grønne neon lysene under. Tøff uansett hehe Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hehe @ avanore: For en tøff kjærre! Fant en selv i går, som minner meg om de bilene som ble brukt i Fast And The Furious. Den første filmen. De med de grønne neon lysene under. Tøff uansett hehe 6800095[/snapback] Jepp. Den er veldig lett i svingene også. Bare ta og style den maks opp så ser den skikkelig bra ut. Noen som vet om man kan sette inn ekstra bass eller bedre lydanlegg i bilene? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hvor fant du den forresten? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvor fant du den forresten? 6800132[/snapback] Det husker jeg ikke. Fikk den ganske tidlig mener jeg. Stappet den inn i garasjen så når pengene begynte å rulle inn så styla jeg den maks opp. Jeg mener jeg fant den parkert, men er ikke skrå sikker Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ARRRG!! Jeg har nå vært på 6 forskjellige butikker. Elkjøp, playcom, expert, musikkverket ++ Eneste reply jeg fikk var; "saints ka for nåke? hæ?" Akuratt nå hater jeg det faktum at jeg bor i utkant norge. :-/ Jaja, får bestille express over night av komplett da. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Slenger ut noen flere pimped out biler. Den lille bilen er drit tøff Kvaliteten stinker når du tar bilde mot tv EDIT: Slenger ut noen når det blir mørkere Endret 4. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fant denna Lambo-lookaliken stående utafor Destruction Derby-banen, fin-fin gratis bil. Endra dog farge og slang på hydralikk og masse drit man ikke ser på bildet. Uansett, grom bil. 6804977[/snapback] Har den jeg også Slenger ut noen bilder Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har fått tak i IRS bilen. Kan slenge ut bilde senere. Og nå til en spoiler. Dere kan lese hvis dere har gjort ferdig westside rollerz delen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg ringte et telefon nummer og unlocka noe som het Zombie Lynn. Etter jeg hadde gjort det så fikk jeg zombie lynn som ny homie. Og hun kommer alltid kjørende i en pimpa reaper(Likbilen) med neonlys på rimsa osv. Kan ta et bilde av den senere også har dårlig tid nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå