Straffa Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg mente jeg hadde lest du kan fly helikopter. Skal se om jeg kan grave litt info opp Endret 19. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg mente jeg hadde lest du kan fly helikopter. Skal se om jeg kan grave litt info opp 6705022[/snapback] Går jo an å skyte de ned, så det burde det! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg mente jeg hadde lest du kan fly helikopter. Skal se om jeg kan grave litt info opp 6705022[/snapback] Ingen flyging ingen motorsykler. Dette blir som GTA 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Man skal ikkje se bort i fra at fly/motorsykler blir tilgjengelig over Market Place De har ihvertfall muligheten til dette denne gangen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Man skal ikkje se bort i fra at fly/motorsykler blir tilgjengelig over Market Place De har ihvertfall muligheten til dette denne gangen. 6710192[/snapback] Ja. Kanskje vi får noen ekstra oppgaver og flere biler og motorsykkel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja det gjør vi sikkert Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Så blir det kanskje både Saints Row 2 og 3 osv..? Eller er oppfølgernes tid forbi nå som spillene kan patches opp som på PC? Ser uansett for meg heftig konkurranse og utvikling i denne sjangeren nå som vi har TO giganter (GTA, SR) Future looks too bright - wear shades Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 de sier at dersom SR blir en suksess så kommer det en oppfølger. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 fant en bil og forta meg å knerte et bilde med mobilen jeg også :!: noen som har sett denne? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) FBI sivil politibil. Måtte få 4 stjerners etterlysning for at de skulle komme med den. Fet SUV med innvendige blålys og sirene Endret 31. august 2006 av Milorg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Så tøff! uff jeg har jobbet meg i hjel fram til nå i mange dager så det har blitt lite med spilling. Altså ingen spilling overhodet! Men nå skifta jeg emnetittelen, siden spillet er ute og vi slipper og spille demoen mer. Vi som finner en kul bil. Styler den kansje. Ikke vær redde med legg dem ut her så resten av diskusjon.no får se dem! Endret 31. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Man kan selvfølgelig også bøffe S.W.A.T. bilene. Utfordringen er å komme seg unna med dem i live. Regner med å se en bad-ass poste bildet av seg selv poserende foran en S.W.A.T. bil Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Man kan selvfølgelig også bøffe S.W.A.T. bilene. Utfordringen er å komme seg unna med dem i live. Regner med å se en bad-ass poste bildet av seg selv poserende foran en S.W.A.T. bil 6781028[/snapback] ...and the winner is: Ikke akkurat en skjønnhet, men et fint trofé å ha i garasjen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ser dere koser dere med Saints Row ja Har llust på dette spillet eg og, det er jo ute og nå. Vi får se om en liten stund Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Når jeg først er så godt i gang med å poste bilder... dette er vel favoritten i garasjen foreløpig en glimrende street racer jeg har stæsja opp. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 herregud så bra! Finnes den i spillet?? Nei vekk med pizza`en og frem med spillinga hehe post i vei! Liker hva jeg ser her! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) HER har du kjerra mi, med nitrus oxide og hydraulikk fjæringer Endret 2. september 2006 av AcIdica Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 FBI sivil politibil. Måtte få 4 stjerners etterlysning for at de skulle komme med den. Fet SUV med innvendige blålys og sirene 6778753[/snapback] han ser ut som en dverg jo :!: Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Når jeg først er så godt i gang med å poste bilder... dette er vel favoritten i garasjen foreløpig en glimrende street racer jeg har stæsja opp. 6785104[/snapback] Minte meg litt om Axl Rose uten skjegget Fet bil! Sweet! Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tenkte jeg kunne poste et bilde av min bil foreløpig, en skikkelig støgg bling-bling bil som jeg fikset litt på slik at den ble enda stygger Ikke noe bra bilde, da jeg bare sitter på vanlig SDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå