Skogslik Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Finner ingen av di bilene du har lagt ut bilder av BanAnus! men får leite videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hehe kult Syns spillet var gøy, men FPSen ødla litt men Veldig rart at de valgte å gi ut en gammel demo med framerate-issues på Marketplace, da det er like stor sjangs for å skremme bort potensielle kjøpere som å lokke til seg nye. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hehe kult Syns spillet var gøy, men FPSen ødla litt men Veldig rart at de valgte å gi ut en gammel demo med framerate-issues på Marketplace, da det er like stor sjangs for å skremme bort potensielle kjøpere som å lokke til seg nye. 6699944[/snapback] Den var vel ikke gammel da de sendte den til microsoft, tenker jeg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Aqua -stylet Fant den bak Bitch Burgers 6695570[/snapback] Freckle Bitch's Food mener du vel? :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 hehe ja det er den jeg mente Huska ikke navnet så jeg bare sa noe som lignet hehe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Syns denne bilen var litt kul finner mye kult når du spiller en stund Endret 18. august 2006 av gas Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er jo bare bruke paint Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 damned den var feeeet! Den må jeg finne selv! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Enig. Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 link til demo kansje? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 sorry mate, Saints Row er kun til xbox 360 Hvis du har 360 så logg deg på Live, last ned fra marketplace. Da får du spilt den. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Husj! PC-folk har ingen adgang! ok da. Skal definitivt kjøpe SR. Da kan vi spille Multiplayer, vet dere. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 oh yheah, da er jeg pimp og du er min bitch hehe Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 jeg må virkerlig lære meg og lese hvor jeg leser. (( Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er dette et GTA lignende spill? *prøve demo* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Får vel laste ned demo'en jeg også da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Vurderer mer og mer og kjøpe spillet når det kommer, Online blir fett Alle bilene eg finner kjører rundt i byen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) enig, har egentlig bestemt meg for det siden dag en da jeg testa demoen. Jeg liker det bare mer og mer. Å jeg synes det er kult og kunne kjøpe masse bling bling, style bilene osv. Ser frem til spillet kommer ut. I mens fant jeg nye biler i dag. Fant og ut at introen faktisk forandrer seg etter hva du gjør. Når du skal slåss med disse gutta så greide jeg og tape faktisk. Å da kom en ny cut scene der alle ligger over meg og gir meg skikkelig bank. Så blir jeg tatt inn i Saints gjengen. Ganske morsomt. her er bilene jeg fant: Denne er ganske fet for her ruller hjulkapslene rundt mens bilen står stille. Skikkelig bling effekt Ble overrasket for jeg har ikke sett dette tidligere. Denne var bare kul, å den kjører som et svin! Denne er fra en annen gjeng. Etter litt balltre grusing tok jeg den og kjørte rundt. Endret 19. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Må spille demoen og finne noen biler selv Noen som vet om det er fly/helikopter du kan styre i fullverisjonen? Stort er dette spillet i forhold til GTA:SA. Kan man kjøre ut på landet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Det er nok ikkje fly eller slike ting i Fullverisjonen Det med at hjulkapslene ruller rundt såg eg og på ein bil, ganske kult Endret 19. august 2006 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå