iStephano Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ja, jeg har forelsket meg i saints row, faktisk. Jeg synes demoen er kjempe morsom og veldig underholdene, å jeg kommer nok til og kjøpe spillet når det kommer ut. Hittil i demoen så har jeg funnet masse kule ting. Spesielt stylet biler. Masse av dem, utrolig kult siden dette er bare en demo. Så derfor tenkte jeg og lage en tråd der vi kan poste bilene vi finner i demoen inntil spillet kommer ut. Da går kansje tiden litt fortere Så da begynner jeg; disse fant jeg i dag. Aqua -stylet Fant den bak Bitch Burgers Denne er jeg ikke helt sikker på hva den heter men fant den rullende i gata. Så da måtte jeg bøffe den Ta et bilde du og å vis den til andre! Beklager kvaliteten på bildene men dem er tatt med k750i. edit: rot med det ene bildet.. Edit 2: Da spillet endelig er ute så kan vel vi som har lyst legge ut våre biler. Siden vi har muligheten til og style bilene våre i alle verdens farger og med effekter. Ikke hold igjen, men legg dem ut her! Endret 31. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hehe kult Syns spillet var gøy, men FPSen ødla litt men Det er jo fikset Når spillet kommer ut. Skal se om eg får tatt noen bilder Men hvordan legger du ut slik du gjore det? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 jeg bruker photobucket til og hoste bildene jeg vil ha ut. Legger dem ut som IMG filer Hadde vært gøy om du og fler la ut bilder av bilene vi finner, så kan vi samle dem og glede oss enda mer til fullversonen av spillet! hehe Tja fps er veldig opp og ned men jeg gidder ikke og bry meg lengere. Det er tross alt 3d. Å da vil det alltids være litt kluss. Bare skyter som gal og ikke tenker så mye mer på det. Fant en digg bil her en dag, en skikkelig V8 motor med "luftintaket" på panseret. Den gromme lyden! Synd jeg ødela den med en gang. Men hva kan man forvente seg når man er i en gjengkamp hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 ingen som vil vise hvilken bil dere liker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hehe joda, her er noe biler som eg fant. ikkje så veldig spessielle men litt pimpa da ( beklager kvaliteten) http://i110.photobucket.com/albums/n115/Ar...de/IM000458.jpg http://i110.photobucket.com/albums/n115/Ar...de/IM000451.jpg http://i110.photobucket.com/albums/n115/Ar...de/IM000448.jpg Fikk ikkje till og legge dem ut son som du gjore må vist gji link. hvordan legger du egentli ut son som du, der det ikkje er link? Endret 17. august 2006 av gas Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har spilt demoen veldig mye, er også "forelsket" i den, likevel har jeg aldri funnet noen av de bilene. Har funnet AK'en da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 @ gas: Jeg bruker photoshop til og krympe bildene hvis ikke får jeg 1600x1300 ca oppløsning noe som er altfor stort Så når jeg skal legge dem ut kopierer jeg linken som begynner med isteden for http:osv. Da får du bare bildet opp med en gang. Tok meg en stund før jeg skjønte det og. Bilen på bilde nr.2 var sinnsyk kul, hvor fant du den? Den du hadde på bilde nr.3 fant jeg selv bare i helt hvit. Skikkelig stil. Tja gamemaker bare og spille, plyndre, drepe utforske det så finner du dem nok Selv begynner jeg alltid med og hente AK`en å tar det derfra. Da finner jeg som regel mye rart etterpå Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Dette er et spill jeg må bare teste ut Har Saint Row dag natt syklus og vær effekter? Endret 17. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 har du ikke testet den fy deg hehe. I fullversonen er det det ja, men i demoen er det kun dag. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411 den siden der dekker vel fleste spørsmål angående Saints Row Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 har du ikke testet den fy deg hehe. I fullversonen er det det ja, men i demoen er det kun dag. 6697002[/snapback] Selvfølgelig har jeg spilt demoen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ahh sorry, tenkte feil der. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Saints Row ser ut som er artig spill. Men fps drops og andre feil ødela opplevelsen min noe. Men definitivt et spill jeg vil kikke nermere på når det er released. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) @ gas: Jeg bruker photoshop til og krympe bildene hvis ikke får jeg 1600x1300 ca oppløsning noe som er altfor stort Så når jeg skal legge dem ut kopierer jeg linken som begynner med isteden for http:osv. Da får du bare bildet opp med en gang. Tok meg en stund før jeg skjønte det og. Bilen på bilde nr.2 var sinnsyk kul, hvor fant du den? Den du hadde på bilde nr.3 fant jeg selv bare i helt hvit. Skikkelig stil. Tja gamemaker bare og spille, plyndre, drepe utforske det så finner du dem nok Selv begynner jeg alltid med og hente AK`en å tar det derfra. Da finner jeg som regel mye rart etterpå 6696832[/snapback] Fant alle bilene kjørende rundt i byen Nå har eg og begynt og like Demoen mer men er det ikkje mopeder og andre to- hjuls kjøretøyer i dette spillet? Endret 18. august 2006 av gas Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 brand0n23 Asks:Any other vehicles in the game that we can control? Like Motorcycles or helicopters? V-JH:No flying vehicles, no motorcycles, no boats. We wanted to do all of these, but we simply did not have enought time. http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ahh ok, i demoen er det kun biler man kan kjøre. Er vist det i selve spillet og, men noen tror man ettervært kan laste ned motorsykler osv gjennom Xboxlive som tillegspakker senere.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det skal man ikke se bort ifra Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 i grunn er det greit nok. Holder spillet levende lengere Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sant det. De har jo bekreftet at det vil komme missions og slikt over xbla. Det gir spillet litt ekstra levetid ja Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 jepp, men nok OT. Bilder folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå