Gå til innhold

$600 jet-black X360 built-in HD-DVD. F.E.A.R demo

Straffa

Anbefalte innlegg

I Oktober utgaven av OXM:

Rumor Mole:

- EA Canada is hard at work on a new IP.

- $600 jet-black Xbox 360 with a built-in HD-DVD drive, an HDMI A/V port, a 250GB hard drive and PVR functionality(with Xbox Live/DirecTV).

- Xbox handheld will have games like Zuma not Halo.

- Ubisoft Montreal working on Splinter Cell 5(Apparently the game will reinvent your perception of "NEXT GEN").

Siden det er tatt opp i magasinet så kanskje vi får en ny X360 med innebygd HD DVD, HDMI A/V og 250GB HD :)

F.E.A.R demo er også med i bladet.

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

XB360 Demos:

F.E.A.R.

Prey

Top Spin 2

Zegapain XOR(Unlockable)

XB360 Reviews:

Dead Rising - 8.5

Saints Row - 8.0

Frogger - 8.0

Galaga - 7.0

Pac-Man - 6.5

Enchanted Arms - 6.5

Madden NFL 07 - 8.0

Lumines Live! - 8.5

Ninety-Nine Nights 7.5

Street Fighter II' Hyper Fighting - 9.0

Lego Star Wars II: The Original Trilogy - 8.5

We Love Xbox:

Stuntman Xbox 360

XB360 Previews:

Just Cause

TimeShift

The Godfather(XB360)

The Darkness

Superman Returns

Need For Speed Carbon

Assault Heroes

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det vanskelig å spille fear uten mus og tastatur? Kan tenke meg at det tar lengre tid å aime fra den ene fienden til den andre... Eller?

xbox 360 med hd dvd spiller og hdmi utgang høres veldig interessant ut. Om prisen er bedre enn ps3, så blir det nok en xbox360 for meg også.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Er det vanskelig å spille fear uten mus og tastatur? Kan tenke meg at det tar lengre tid å aime fra den ene fienden til den andre... Eller?

6695652[/snapback]

Har du prøvd FPS på konsoll? Er jo selvfølgelig langt ifra så presist som på PC, men er man vant med det så går det meget bra :)

Lenke til kommentar
Har prøvd å spille graw på 360, da syntes jeg at det var umulig å få spilt, hehe. Siktekornet svevde og levde sitt eget liv.

Mulig å koble mus og tastatur på 360, slik at det blir lettere.

6695710[/snapback]

Mus eller stylus :)

Alltid best til FPS

Er spent hvordan grafikken er i forhold til PC verisjonen. Jeg kjører alt glatt på maks på PC.

X360 har jo bra nok hardware til å kjøre dette for fulle mugger

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er bare meg, men jeg syns at spill syns best ut på pc på grunn av grafikken og skjermen. Men nå som mange har hdtv, så blir det nesten som å spille på dataskjerm. Har spilt endel på min lcd tv, og digger det. Må bare få prøvd 360 på skjermen min, før jeg kan si noe mer.

Lenke til kommentar
Mus eller stylus  :)

Alltid best til FPS

Er spent hvordan grafikken er i forhold til PC verisjonen. Jeg kjører alt glatt på maks på PC.

X360 har jo bra nok hardware til å kjøre dette for fulle mugger

6695960[/snapback]

DET har jeg faen ikke tenkt på! Bruke Wacom'en til spill! Bør umiddelbart testes ut når jeg kommer hjem!. Er jo ikke langt man behøver å bevege pennen på et lite penpartner2-brett!

Noen andre som har testa tegnebrett på FPS?

Lenke til kommentar
Vil det komme en HDMI kabel til oss dagens Xbox 360 eiere? Vil det blir mulig å bruke hd-dvd-rommen til avspilling av spill? ( slik at konsollen holder seg mest mulig lydløs).

6697046[/snapback]

HD-DVD drevet tror jeg kan lese av spill ja, siden de kommer på DVD. Men HD-DVD formatet vil ikke brukes til spill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...