EvilElvis99 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 ....mener ikke sånne som er blanke på ene siden, men tenker på sånne som er blanke på begge (f.eks musikk cd`r du kjøper)Finnes slikt for salg for sluttbrukeren?, og er det mulig å brenne på slike med en vanlig CD-brenner? EE Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Slike blanke-blanke CD-R plater får du kjøpt hos komplett (hvertfall), 100stk. 300kr. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Såkalte noname cd-plater har ikke trykk på ene siden. Går ut fra at det er sånne du tenker på. Disse får du kjøpt i omtrent en hver nettbutikk. Oftest selges de vel i spindler, dvs. uten cover. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 er ikke slike jeg sikter til, tenker ikke på de som er blå/grønne på undersiden. Ta frem en original cd dere har og kikk på undersiden av den - da ser dere at den er 'blank', i tilleg ser dere vel dere selv også tenker jeg:) ee Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 19:43, skrev EvilElvis99:er ikke slike jeg sikter til, tenker ikke på de som er blå/grønne på undersiden.Ta frem en original cd dere har og kikk på undersiden av den - da ser dere at den er 'blank', i tilleg ser dere vel dere selv også tenker jeg:)ee Skjønner det. De som er hvit-blanke, litt speil aktig på begge sidene, ja, du får dem på komplett! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Nope de på komplett har et mer gullaktig look på den andre siden :wink: Mvh, Stian Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 altså - det er ikke vanlige no-name CD-R plater jeg skal ha, altså tviler på at de er å få kjøpt på komplett osv. Mener plater som f.eks http://www.sdc.no bruker til produksjon av cd`r. ee Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Nei, disse får du ikke brent på konsumentutstyr. Jeg tviler på at du finner en butikk som har de. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 19:57, skrev EvilElvis99:altså - det er ikke vanlige no-name CD-R plater jeg skal ha, altså tviler på at de er å få kjøpt på komplett osv.Mener plater som f.eks http://www.sdc.no bruker til produksjon av cd`r.ee Ok, da blir det noe annet :smile: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Regner med at du mener plater som brukes i CD-trykkere. Slike kan ikke brukes i CD-brennere, og du man da kjøpe deg en CD-trykker. Slikt koster gryn - og mange av dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå