Fotofashion Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 tok meg en tur ut ved vannet for å se om jeg klarte å få fatt i en øyenstikker.. men det j.... holder seg aldri i ro.. så da ble de disse.. Fikk tatt noen sommerfugl bilder også.. men de så slitte ut. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bilde 1: Bildet er greit det, grei skarphet, men savner bedre farger og kansje litt mer skarphet og kontraster. Jeg ser heller ikke helt at det er en humle (en annen vinkel hadde vært bedre) Bilde 2: Dette ble et evig rot siden alt på bildet så å si er fokusert, men du har klart en mye bedre vinkel denne gangen. Fortsatt, savner mer farger og i dette bildet savner jeg mer dybde. Vannmerket er bare i veien. Lenke til kommentar
maritsa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Synes vel kanskje bildene er litt mørke jeg da, kanskje tilsiktet ? Ellers begynner vel humla i blomsten å bli ett noe slitt motiv. Hvem har ikke prøvd seg på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå