Jhar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skulle gjerne visst hvordan jeg kan skjule noen rader med koder. Jeg skal bruke "include" for å inkludere fil.php med noen info som jeg skal sende videre med send.php. For å kunne hente info fra fil.php som brukeren har skrevet, må jeg inkludere den i min send.php-fil. Greia er at jeg ikke ønsker at hele fil.php-filen skal vises i send.php og derfor skulle jeg gjerne skjult den. Mye fil.php og send.php her, men håper det er forstålig. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 PHP-kode er ikke synlig for brukeren. PHP er et serversidespråk, som betyr at alt parses til HTML av serveren. Om det var dette du mente. Lenke til kommentar
Jhar Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ja, det visste jeg, lurte heller på hvordan jeg kunne skjule "echo", men det er ikke så farlig lengere, jeg har funnet en bedre måte å løse problemet mitt på. Takk allikevel for svar! Lenke til kommentar
espengutt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 det går ikke an å skjule html kode, men det kan gjøres vanskeligere å tyde den. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Du kan jo "lure" den som leser i kilde koden, ved å ta mange linje rykk den slik at når de ser i kildekoden ser de bare en hvit side Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du kan jo "lure" den som leser i kilde koden, ved å ta mange linje rykk den slik at når de ser i kildekoden ser de bare en hvit side 6696973[/snapback] Hehe tror nåkk en me litt kunskap så hadde lyst på infoen hadde vert smart nokk til å bla ned menmen Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 les litt her: http://blog.whoisireland.com/index.php?p=54 for mer info: http://www.google.no/search?q=scrambled+html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå