Gå til innhold

Audigy Player og valg av høytalere.

KAO

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe Creative Audigy Player for 687.- hos Databutikken. Er det noen som har et forslag til høytalere som står i stil (kvalitetsmessig/kroner) med kortet? Er det surround/5.1 utgang for tilkobling av H+V+center+satelitter+sub. Eller hva er mulig å koble til? Andre gode alternativer?

Hilsen gamlingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creative selv anbefaler sin egen Inspire 5300, den koster under 1200kr hos de fleste webshops. Jeg har selv tenkt å kjøpe disse (kjøpte meg Audigy Player for noen uker siden), men skal se litt på Klipsch høytalere først.

Inspire 5300 støtter selvfølgelig surround 5.1.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-13 13:29, cdguru skrev:

Sjekk Videologic Digitheatre LC.

Det er krafige saker, og den har separat forsterker, med 5.1 dekoding.

Har selv god erfaring med VideoLogic Sirocco Crossfire. Kjøpte dem for kr. 1250,- for en stund siden. Eneste som er litt synd er at det kun er 4.1 høyttalere. Men dersom Digitheatre holder samme høye kvalitet ville jeg ikke hatt noen problemer med å anbefale dem.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-13 15:29, Telcontar skrev:

Må si de VL DigiTheatre så meget bra ut. Databutikken tar jo nestne 3700kr pluss frakt :smile: og da kan man hente dem selv også. Høytelerne ser jo helt identiske ut og navnet er det samme (bildet er det samme også), noen som vet om dette er stemmer.

Tror høyttalerne på Databutikken.com selges med ekstern dekoderboks med fjernkontroll, mens de på Compo Data er uten. For å lese mer om VideoLogic høyttalerne kan du sjekke http://www.videologic.co.uk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...