Avean Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 En ny demonstrasjon av Eight Days har kommet nå. Gametrailers har kombinert det nye med det gamle vi så på forrige E3 messe. Bare å spol framover til slutten hvor de demonstrerer skademodellen på en bil. http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9039 Dette er sykt imponerende. Vi har ikke sett noen kommende spill på PC engang som er i nærheten av noe slikt. Hele Eight Days ser jo ufattelig realistisk ut. Ingen lamme animasjoner, alt er rendrer,animert og modellert etter virkeligheten. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Konge! Det så jaggu bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Uten tvil imponerende, det kan ingen nekte på. Men, tech-demoer. Det har vi sett før. Spørsmålet er jo om det vi ser ofte blir implementert inn i gameplay,men med PS3 sinn rå kraft skulle vel ikkje dette vi såg here vere no problem. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Så bra ut det der, men kan ikke si at skademodellen i f.eks Burnout er så langt ifra det der. Det jeg reagerte på er at når han "skjøt" på ene baklykta, og den datt av, datt den andre baklykta av også. Samme med frontlyktene. Mulig jeg som er pirkete her. Men alt i alt, var det utrolig tøft. Vi får se om spillet får det implementert - Eight Days er en tittel man kan se frem til. Absolutt. Lenke til kommentar
Kovalev Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tar nok ikke langt tid før PS3 drar ifra konkurrentene nei. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 like ikke å være negativ men er litt i det kverrulante hjørne nå, faktisk er skademodellen flatout 2 på høyde med hva de viste i denne demoen, og legg merke til "kulehulla" i bilen, ikke noe Parallax-mapping der nei, noe som fear dmonstrerer flott. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg er ikke overbevist. Man kunne nok laget flotte techdemoer som demonstrerer det samme på 360, en hvilken som helst pc over 10k og kanskje til og med Wii. Når man utvikler en ny CPU for insane ytelse må man ha noe som ikke allerede er gjort på Xbox 180 (halvparten av 360, get it? ^^). Jeg tviler veldig på at PS3 blir så overlegen som Sony og litt for mange andre tvinger seg selv til å tro. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det er jo bare en techdemo fra 2005... Etter det har vi hverken sett eller hørt noe om dette. Ganske sikkert bare en demonstrasjon på hva de håper å få til på PS3, det er alt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tech demoer har vi fått servert før,og som alle veit så er det ofte mye rart man kan se her,som på ingen måte er representativt for spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå