carl-kr. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) hei! skal ha litt lyd i min Honda civic coupe 86mod. sitter å ser på denne pakken: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?...3df31e4059a7530 bilen er jo veldig liten så jeg tenkte dette måtte holde... eneste lyden jeg har nå er 2x 90watt i dørene forran. såå.. er pris VS lyd forholdet bra hær eller? kan legge til at jeg ikke er noe "lydguru" mvh carl edit: jeg har tenk å bruke ca 3000kr på sub og forsterker hvis det skulle være andre forslag. Endret 17. august 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Joa så ikke så ille ut det, kansje litt tynne strømkabler med det holder nok akkorat til den forsterkeren i den budsjett pakken. Men skal du eventuelt utvide anlegget med flere frosterkere etterhvert så er det for tynne kabler, da er det bedre å legge opp kraftigere kabler først så man slipper legge opp nye kraftigere strømkabler i ettertid. har en Kicker kasse med dobble 12" til salgs men det blir vel mere en du hadde tenkt? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Hei! Joa så ikke så ille ut det, kansje litt tynne strømkabler med det holder nok akkorat til den forsterkeren i den budsjett pakken. Men skal du eventuelt utvide anlegget med flere frosterkere etterhvert så er det for tynne kabler, da er det bedre å legge opp kraftigere kabler først så man slipper legge opp nye kraftigere strømkabler i ettertid. har en Kicker kasse med dobble 12" til salgs men det blir vel mere en du hadde tenkt? 6695815[/snapback] jeg har kabler fra før som jeg kan bruke.som er bedre en de som følger med. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Okay. Ellers så har du andre pakkeløsninger på http://strommen-bilradio.no/index.php?cPath=145 Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Har den JBL pakken der. Funker utmerket! Spiller ganske fint også, er veldig fornøyd med lydbildet i bilen min nå, selv om mange klager på høy diskant, men det har jeg stilt selv siden det er slik jeg liker det. Pakken der kan få klærne dine til å riste. De andre er vant med å sitte i biler med orginalhøytalere og en svær subkasse. Men jeg gidder ikke å kjøre rundt i en basskasse på hjul, musikk er mer enn som så! Endret 23. august 2006 av ViVentis Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 kjøpte JBL pakken. fikk den igår og jeg er veldig fornøyd!! holder på å spille den in så jeg har ikke testet trykket enda. jeg har bare 2x90w riesen "shitt" høytalere foran og det blir litt puslete syns jeg,men skal bestille disse: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=271 da blir det meget bra Lenke til kommentar
heismann-h Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Siden du har kjøpt deg anlegg nå`carl-kr, så isteden for å starte ett nytt emne tar jeg meg friheten til å spørre her istedenfor Ja, det jeg lurer på er hvor lang tid det tar å spille inn anlegget? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Siden du har kjøpt deg anlegg nå`carl-kr, så isteden for å starte ett nytt emne tar jeg meg friheten til å spørre her istedenfor Ja, det jeg lurer på er hvor lang tid det tar å spille inn anlegget? 6736843[/snapback] jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar.. jrg har bestandig vært slurvete på dette punktet,men har aldri merket noe feil med anlegget fordet. men denne gangen har jeg sjerpet meg litt og kjørt lav musikk i ca 12 timer før jeg ga litt extra trøkk. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ingen elementer trenger innspillingstid for å forebygge skade, men de trenger litt tid før alt har myka seg opp og normalisert seg. Det er bare å vri på så det trøkker fra første stund, det hefter ikke det minste så lenge forsterkern er mann nok til å kontrollere elementene Dog må en utvise skjønn og ikke spille så det vrenger, det er aldri sunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå