Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

er dette en allright budsjettpakke?

carl-kr.

Anbefalte innlegg

hei!

skal ha litt lyd i min Honda civic coupe 86mod.

sitter å ser på denne pakken:

http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?...3df31e4059a7530

bilen er jo veldig liten så jeg tenkte dette måtte holde...

eneste lyden jeg har nå er 2x 90watt i dørene forran.

såå.. er pris VS lyd forholdet bra hær eller?

kan legge til at jeg ikke er noe "lydguru"

mvh carl

edit:

jeg har tenk å bruke ca 3000kr på sub og forsterker hvis det skulle være andre forslag.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Joa så ikke så ille ut det, kansje litt tynne strømkabler med det holder nok akkorat til den forsterkeren i den budsjett pakken. Men skal du eventuelt utvide anlegget med flere frosterkere etterhvert så er det for tynne kabler, da er det bedre å legge opp kraftigere kabler først så man slipper legge opp nye kraftigere strømkabler i ettertid.

har en Kicker kasse med dobble 12" til salgs men det blir vel mere en du hadde tenkt?

Lenke til kommentar
Hei!  Joa så ikke så ille ut det, kansje litt tynne strømkabler med det holder nok akkorat til den forsterkeren i den budsjett pakken. Men skal du eventuelt utvide anlegget med flere frosterkere etterhvert så er det for tynne kabler, da er det bedre å legge opp kraftigere kabler først så man slipper legge opp nye kraftigere strømkabler i ettertid.

har en Kicker kasse med dobble 12"  til salgs men det blir vel mere en du hadde tenkt?

6695815[/snapback]

jeg har kabler fra før som jeg kan bruke.som er bedre en de som følger med.

Lenke til kommentar

Har den JBL pakken der. Funker utmerket! Spiller ganske fint også, er veldig fornøyd med lydbildet i bilen min nå, selv om mange klager på høy diskant, men det har jeg stilt selv siden det er slik jeg liker det. Pakken der kan få klærne dine til å riste. De andre er vant med å sitte i biler med orginalhøytalere og en svær subkasse. Men jeg gidder ikke å kjøre rundt i en basskasse på hjul, musikk er mer enn som så!

Endret av ViVentis
Lenke til kommentar
Siden du har kjøpt deg anlegg nå`carl-kr, så isteden for å starte ett nytt emne tar jeg meg friheten til å spørre her istedenfor :)

Ja, det jeg lurer på er hvor lang tid det tar å spille inn anlegget?

6736843[/snapback]

jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar..

jrg har bestandig vært slurvete på dette punktet,men har aldri merket noe feil med anlegget fordet.

men denne gangen har jeg sjerpet meg litt og kjørt lav musikk i ca 12 timer før jeg ga litt extra trøkk.

Lenke til kommentar

Ingen elementer trenger innspillingstid for å forebygge skade, men de trenger litt tid før alt har myka seg opp og normalisert seg.

Det er bare å vri på så det trøkker fra første stund, det hefter ikke det minste så lenge forsterkern er mann nok til å kontrollere elementene :)

Dog må en utvise skjønn og ikke spille så det vrenger, det er aldri sunt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...