elektroboy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Her kan du poste alt om hellbillies, skriv om konserter du har vært på! Sanger du syns er fine!=) Jeg er 14 år å digger de! Spesielt En neger på ål stasjon!=) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) spel Johnny, spel. ... Endret 17. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Haldtdalen 14.05.05- Hellbillies spiller opp til fest. Shitings, så fikk ikke med meg så mye! Men ganske bra fest. (Med tanke på at det kosta 150,- å komme inn så burde det vel være det) Har ikke sett noe til de siden:-( Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan en eller annen uber Hellbillies fan, gi meg en skikkelig god biografi? Har et skoleprosjekt om dem. PS: Hellbillies - Sur som rognebær Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 er 15 år og jeg digger hellbillies. Aksjon på ål er bare rå :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du burde forandre emnetittel hvis du vil at tråden skal leve. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ...men det gjorde han ikke og da stenges denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg