Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Eg kan ikkje leve eit liv uten Oscar Sylte. Eg treng deg! [small]dumme oslo[/small] Så, noen andre plasser enn bare "Bryn" som har brusen i Oslo? Er den der fremdeles? *edit* legitim bump, da dette er særdeles viktig for livskvaliteten til nordmenn generelt! Endret 25. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Oslo er en mindreverdig by som ikke selger Oscar Sylte pærebrus. Bergen derimot... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 En time unna ålesund der jeg har familie (pappa m.f.l) så selger de denne brusen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Oskar Sylte sel dei overalt her i Nordfjord òg, og det er ikkje mykje brus med fruktsmak som kan måle seg med ananasbrusa! Men den store bruskongen er likevel Volda Mineralvatn (tidlegare Brænne), og då tenkjer eg spesielt på bringebærbrusa . RC Cola-en dei lagar er jo òg god. Endret 25. september 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rett over gata på Rema'n fra arenaen der Cleese var i Bergen , der har dem det Kirkvaag som surkern : Jeg VIL ha Syltebrus Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sylte burde satse i hele landet, finnes ikke mer fruktig og ekte smak som den pærebrusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå