ilpostino Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Den selges både i kantinen til Katten og Tanks vgs. og noen ganger på BHG.Den kommer også i salg på en Spar butikk i Helleveien om ikke så altfor lenge. sist jeg sjekket var ingen da de kjedene som selger Oskar Sylte i Oslo representert i Bergen men hvis det stemmer er det enestående. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan ta imot bestillinger Send PM Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan ta imot bestillinger Send PM 7878493[/snapback] Jeg og. Starte firma? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan ta imot bestillinger Send PM 7878493[/snapback] Jeg og. Starte firma? 7878847[/snapback] I`m in Lenke til kommentar
plastfuglen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan jo bare si at de selger 1,5l flaskene av både pære og ananas på Ultra på Sandvika Storsenter. er jo i osloområdet i allefall. for de som interesserer seg har de også lightbrusen:P hehe Kjøper alltid ananasbrus i molde, må ha supply her nede til spesielle anledninger, altså bursdager etc. og når molde vinner selvfølgelig hehe Henger meg på Oscar 4 prez Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Henger meg på Oscar 4 prez Hadde vært kult å få laget noen tskjorter med skriften "Oskar 4 presidency" med logoen til OSkar Sylte over.... edit: fant ikk enoen hjemmeside for Oskar Sylte. er ikke det rart? Endret 7. februar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Henger meg på Oscar 4 prez Hadde vært kult å få laget noen tskjorter med skriften "Oskar 4 presidency" med logoen til OSkar Sylte over.... edit: fant ikk enoen hjemmeside for Oskar Sylte. er ikke det rart? 7893528[/snapback] :!: De er nok for gnetne for hjemmeside Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde vært kult å få laget noen tskjorter med skriften "Oskar 4 presidency" med logoen til OSkar Sylte over.... 7893528[/snapback] Den er jeg med på! Veit du ca pris på noe sånt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Veit du ca pris på noe sånt? det er jeg ikke sikker på men det bør være mulig å finne ut av. De hw.no-skjortene som ble laget engang i tiden var veldig komfortable å gå med synes jeg. er det noen som vet hvor de ble trykket? Før vi eventuelt lager en slik t-skjorte med logo må dette avklares med Oskar Sylte. Det er noe jeg kan sjekke ut. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Flott at du sjekker ut! Kanskje de allerede har noen t-skjorter liggende? Kan du spørre om det? (Hadde selvfølgelig vært tøft å designa noe slik selv, men går jo an å høre) Mvh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kanskje de allerede har noen t-skjorter liggende? Kan du spørre om det?(Hadde selvfølgelig vært tøft å designa noe slik selv, men går jo an å høre) da er mail sendt. spurte også om de eventuelt hadde noen t-skjorter liggende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noe respons fra OS? 7905931[/snapback] ikke enda. da de ikke har hjemmeside sendte jeg mail til en bruker jeg fant i en stillingsannonse de hadde liggende på en jobbportal... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noe respons fra OS? 7905931[/snapback] ikke enda. da de ikke har hjemmeside sendte jeg mail til en bruker jeg fant i en stillingsannonse de hadde liggende på en jobbportal... 7906392[/snapback] Jeg kjenner flere som jobber på Oscar Sylte. Har til og med jobbet der selv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kjenner flere som jobber på Oscar Sylte. Har til og med jobbet der selv 7907190[/snapback] har du mailadressen til noen som jobber i ledelsen/markedsøfringsavdelingen der? hvis du husker det kan du sende det på pm snille deg? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 har du mailadressen til noen som jobber i ledelsen/markedsøfringsavdelingen der? hvis du husker det kan du sende det på pm snille deg? 7907228[/snapback] Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Takk gud for at jeg bor i Molde og har tilgang til så mye jeg vil ha! Men hadde vært nice med t-skjorte Noen som vet hvorfor det ikke selges andre plasser i Norge? Kan være det har blitt sagt før i posten, men orka ikke lese alt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som vet hvorfor det ikke selges andre plasser i Norge? Kan være det har blitt sagt før i posten, men orka ikke lese alt De har vel ikke kommet seg inn i riksdekkende kjeder (enda). de er jo inne i Ultra så de selges jo på Østlandet iallefall. Kapasitet på fabrikken(e) deres har sikkert endel å si det også. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk gud for at jeg bor i Molde og har tilgang til så mye jeg vil ha! 7912793[/snapback] Me too . Oskar Sylte: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Takk gud for at jeg bor i Molde og har tilgang til så mye jeg vil ha! 7912793[/snapback] Me too . Oskar Sylte: 7930582[/snapback] Helt enig! Her er det ananasbrus hvor enn du snur deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå