ilpostino Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg stakk innom ultra på CC Vest senteret i dag, men fant ikke ananas brusen der. Er det kun på bryn at de har den? 6720073[/snapback] mener å huske at det har den.. kan sjekke når jeg er på jobben imorgen.... Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Oscar Sylte : Ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 iggipop: e du Romsdaling? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 iggipop: e du Romsdaling? 6720317[/snapback] Niks, kommer fra Østlandet Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg bor i Trøndelag, og er så heldig å ha Oscar Sylte tilgjengelig i de fleste butikkene. Flytter til Drammen snart, så får ta med noen flasker nedover, slik at jeg har rasjoner ei stund framover. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 mmmh... det er godt med fersk ananasbrus rett fra fabrikken. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bor i Trøndelag, og er så heldig å ha Oscar Sylte tilgjengelig i de fleste butikkene. Flytter til Drammen snart, så får ta med noen flasker nedover, slik at jeg har rasjoner ei stund framover. 6720651[/snapback] Beklager ravende OT, men snakker vi administrator-Kjetil fra Danvikforumet? Var nemlig sivvis i 04/05, og følger fortsatt litt med i kulissene. OnT: Bodde på Sunnmøre fra 2001-2004, og min lokale Spar førte begge disse typene. Pærebrusen er fortsatt tung å svelge, mens ananasvarianten imidlertid er snadder. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg stakk innom ultra på CC Vest senteret i dag, men fant ikke ananas brusen der. Er det kun på bryn at de har den? 6720073[/snapback] de hadde ananas-utgaven der også.. bare i light av en eller annen grunn. noen som vet hvordan den/lettutgaven smaker i forhold til the real thing? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg stakk innom ultra på CC Vest senteret i dag, men fant ikke ananas brusen der. Er det kun på bryn at de har den? 6720073[/snapback] de hadde ananas-utgaven der også.. bare i light av en eller annen grunn. noen som vet hvordan den/lettutgaven smaker i forhold til the real thing? 6721932[/snapback] Den fortjener såpass at man ikke drikker light versjonen, det er meninga at man skal kjenne hulla vokser når man drikker den brusen, det er det minste den fortjener! Oscar for prez! Lenke til kommentar
veron Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg stakk innom ultra på CC Vest senteret i dag, men fant ikke ananas brusen der. Er det kun på bryn at de har den? 6720073[/snapback] de hadde ananas-utgaven der også.. bare i light av en eller annen grunn. noen som vet hvordan den/lettutgaven smaker i forhold til the real thing? 6721932[/snapback] Jaja, da får jeg lete bedre neste gang. Light utgaven er ikke like bra, men bedre en ingenting. Eirik Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jaja, da får jeg lete bedre neste gang. Light utgaven er ikke like bra, men bedre en ingenting. Eirik de står ved siden av hverandre i hyllen.. ikke så langt unna BonAqua. Hvis du går dit alle pallene med halvannen liter med brus står så er du på riktig plass... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I dag drakk jeg pærebrus! Er ikke så glad i brus, men iskald pærebrus er godt av og til. Ikke lighten, den smaker såpe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 dette blir vel litt bumping men kom over denne artikkelen om Oskar Sylte på Wikipedia. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ser at Oskar Sylte er etterspurt i Bergen. http://www.brus.no Der selger de brus i bergen! Kjøpte brus der i går faktisk. Så kjøleskapet mitt ser slik ut nå: Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hehe, hvor mange har du kjøpt da? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Snakker mye med han Kristjansunderen på ølutsalget, jeg for sende med han linken hit og be han gi den til Oskar OT: Hver fredag så kjøper jeg øl der og han Kristjansunderen vasker billyktene mine med asfalt rens hehe Endret 26. januar 2007 av Blue Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 hehe, hvor mange har du kjøpt da? 7806157[/snapback] Kjøpte ei kasse med pærebrus og ei kasse med ananasbrus.. Ahh, drikker en pærebrus i dette øyeblikk! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ser at Oskar Sylte er etterspurt i Bergen. http://www.brus.no Der selger de brus i bergen! Kjøpte brus der i går faktisk. Så kjøleskapet mitt ser slik ut nå: 7806097[/snapback] En mann etter mitt hjerte Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bor selv 10 minutter fra Oscar Sylte fabrikken.. Kan vel trygt si at produktet er kjøpt mye her omkring.. uansett.. noen sjeldne ganger så har vi engelske på besøk.. og de hamstrer og hamsrer Ananas brus som aldri før. Morsomt faktum ^^ Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 hmm.. Denne såkalte Oskar brusen høres god ut, er det mulig å få kjøpt den i Bergen? Fikk sinnsykt lyst til å smake den etter å ha pløyd gjennom 3 sider med godord. 6713079[/snapback] Som sagt over: brus.no Der står det info om utsalgssteder i Bergen Den selges både i kantinen til Katten og Tanks vgs. og noen ganger på BHG. Den kommer også i salg på en Spar butikk i Helleveien om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå