Kakofoni Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus 6710690[/snapback] Wha...? Hvilken øy er det snakk om? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus 6710690[/snapback] Wha...? Hvilken øy er det snakk om? 6711019[/snapback] Godøya (ligger i Giske kommune) men hvis du er fra området kjenner du antageligvis til begge deler... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus 6710690[/snapback] Wha...? Hvilken øy er det snakk om? 6711019[/snapback] Godøya (ligger i Giske kommune) men hvis du er fra området kjenner du antageligvis til begge deler... 6711030[/snapback] Ja, Godøya vet jeg om. Har kjennskap til mange øyer, da jeg har slektninger overalt, derfor spurte jeg. Har ikke så veldig mye kjennskap til Godøya, bare at jeg vet hva det er og hvor det er. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 De har på Ultra på Brynsenteret. 6710647[/snapback] Det skrev jeg jo på første siden her det postet med et bilde tilogmed 6710685[/snapback] Flink du er da, har du rappa det fra meg et annet sted her? Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 De har på Ultra på Brynsenteret. 6710647[/snapback] Det skrev jeg jo på første siden her det postet med et bilde tilogmed 6710685[/snapback] Flink du er da, har du rappa det fra meg et annet sted her? 6711673[/snapback] Tok bilde selv på Ultra, da jeg bor rett i nærheten Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hmm.. Denne såkalte Oskar brusen høres god ut, er det mulig å få kjøpt den i Bergen? Fikk sinnsykt lyst til å smake den etter å ha pløyd gjennom 3 sider med godord. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hmm.. Denne såkalte Oskar brusen høres god ut, er det mulig å få kjøpt den i Bergen? Fikk sinnsykt lyst til å smake den etter å ha pløyd gjennom 3 sider med godord. 6713079[/snapback] det virker som den ligger inne hos Ultra... så sjekk ut din lokale Ultra.. så får du nok en himmelsk opplevelse... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan ikke huske å ha sett en Ultra-butikk i Bergen. Noen som vet om det er? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan ikke huske å ha sett en Ultra-butikk i Bergen. Noen som vet om det er? 6713289[/snapback] ifølge denne siden er den nærmeste i Stavanger ser det ut til... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå fikk jeg lyst på denne brusen :!: Er det noen som vet om noen butikker som selger den i Bergen? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 JEg er Romsdaling, og sitter å skal hele opp i ananasbrus nå! VERDENS BESTE BRUS!! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Da Ormen Lange-vedtaket ble feiret, ble det faktisk skålet med Oskar Syltes Brus med Ananassmak, og i et nordisk statsministermøte, ble Sveriges statsminister Göran Persson så beigestret for brusen, at han fikk med seg en kasse hjem. ^^ Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hehe, digg! Likte navnet ditt forresten, er få sanger som er bedre enn Mr.Crowley Live At B Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er et svakt menneske. Jeg har noe å tilstå. På grunn av denne tråden klarte jeg ikke styre meg så i ren forvillelse kjøpte jeg meg en halvannenliter med pæresmak på Ultra isted.... Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er et svakt menneske. Jeg har noe å tilstå. På grunn av denne tråden klarte jeg ikke styre meg så i ren forvillelse kjøpte jeg meg en halvannenliter med pæresmak på Ultra isted.... 6717788[/snapback] synge: Du svake menneske, hvorfor er du så svak? hehe Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er et svakt menneske. Jeg har noe å tilstå. På grunn av denne tråden klarte jeg ikke styre meg så i ren forvillelse kjøpte jeg meg en halvannenliter med pæresmak på Ultra isted.... 6717788[/snapback] Så, så... Du må bare vite at du ikke er alene. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ananas sler jo pære då! Må jo kjøpe ananasbrus hehe. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Oskar Sylte er alle sunnmøringer og romsdalingers drøm. Skulle gjerne hatt en månedtlig rasjon sendt sørover. Det fikk faktisk min svogers bror når han studerte i Oslo. Familien hans hadde alltid med en kasse ananasbrus når de kom på besøk. Uten den overlevde han ikke studiene. Lenke til kommentar
veron Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg stakk innom ultra på CC Vest senteret i dag, men fant ikke ananas brusen der. Er det kun på bryn at de har den? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Deilig å være Romsdaling Om noen kan gi meg Nirvana me With The Lights Out boksen, så skal jeg sende ned 10 stk 1.5 litere og jeg betaler frakt Men bare om dere sender meg den Nirvana boksen (cd`ene). HehE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå