Gå til innhold

Oskar Sylte i Oslo?


Hurley

Anbefalte innlegg

da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus

6710690[/snapback]

Wha...? Hvilken øy er det snakk om? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus

6710690[/snapback]

Wha...? Hvilken øy er det snakk om? :hmm:

6711019[/snapback]

 

Godøya (ligger i Giske kommune) men hvis du er fra området kjenner du antageligvis til begge deler...

Lenke til kommentar
da jeg bor i Oslo blir det svært sjeldent noe Oskar på meg. (fant nylig ut hvor det er å få tak i her i Oslo). Jeg er på en øy rett utenfor Ålesund en helg i året og ingenting er bedre enn å helle nedpå ned kald pærebrus fra Oskar..... luksus

6710690[/snapback]

Wha...? Hvilken øy er det snakk om? :hmm:

6711019[/snapback]

 

Godøya (ligger i Giske kommune) men hvis du er fra området kjenner du antageligvis til begge deler...

6711030[/snapback]

Ja, Godøya vet jeg om. Har kjennskap til mange øyer, da jeg har slektninger overalt, derfor spurte jeg. Har ikke så veldig mye kjennskap til Godøya, bare at jeg vet hva det er og hvor det er.

Lenke til kommentar
De har på Ultra på Brynsenteret.

6710647[/snapback]

 

 

Det skrev jeg jo på første siden her det :p postet med et bilde tilogmed :tease:

6710685[/snapback]

 

Flink du er da, har du rappa det fra meg et annet sted her? :p

6711673[/snapback]

 

Tok bilde selv på Ultra, da jeg bor rett i nærheten ;)

Lenke til kommentar
:hmm: hmm..  Denne såkalte Oskar brusen høres god ut, er det mulig å få kjøpt den i Bergen?

Fikk sinnsykt lyst til å smake den etter å ha pløyd gjennom 3 sider med godord.  :w00t:

6713079[/snapback]

 

det virker som den ligger inne hos Ultra... så sjekk ut din lokale Ultra.. så får du nok en himmelsk opplevelse...

Lenke til kommentar

Oskar Sylte er alle sunnmøringer og romsdalingers drøm. Skulle gjerne hatt en månedtlig rasjon sendt sørover. Det fikk faktisk min svogers bror når han studerte i Oslo. Familien hans hadde alltid med en kasse ananasbrus når de kom på besøk. Uten den overlevde han ikke studiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...