Sargent Fire Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvilket program bruker dere til å dele filer over Lan? Jeg brukte et på Oslo-Lan på en DC server min 10gb share, en hadde opptil 900gb (husker ikke hva prog het) Hvilket bruker dere? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Programmet heter DC. Du koblet deg til en DC server, via DC prog. Logisk. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 19:27, skrev LasseAndreK:Programmet heter DC. Du koblet deg til en DC server, via DC prog. Logisk. Nok en gang disser du som iforrige meld. programet het ikke DC, men "Net Connect". Har nå sjekket på maskin :razz: Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Programmet heter Direct Connect. Net Connect er bare et sub-navn programmet bruker. Kan ikke noe for at du dreit deg ut jeg vel. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 For mindre LAN med venner så går det gjennom explorer'n til windows. LAN med 20-100stk, men hvor DC ikke blir brukt (i særlig grad): FTP server Store LAN: FTP server og DC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå