akristina92 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei. La oss si at jeg filmet en film jeg hadde på PC'en med videokamera. Er det da skadelig for øynene å se filmen (den jeg tok opp) igjen? Med tanke på blinkingen. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 håper da ikke det har gjort det en del ganger før Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Frekvente lysvariasjoner er vel ikke akkurat behagelig å se på men er vel ikke skadelig eller. Hvorfor vil du filme noe på PC'en med videokamera da? Dårlig kvalitet hvis det er kopiering du skal... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blunkingen er i seg selv ikke farlig. Men; utvikkler det seg til tikks, blir det en uvane, og kan bli uhyre vanskelig og bli kvitt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er vel ikke farlig så lenge du ikke har epilepsi, og akkurat den hertzen får frem ett anfall hos deg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blunkingen er i seg selv ikke farlig. Men; utvikkler det seg til tikks, blir det en uvane, og kan bli uhyre vanskelig og bli kvitt 6695178[/snapback] Hva med å lese posten og ikke bare emnetittelen? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tror ikke det er bra for synet over lang tid, men med mindre du sitter og stirrer på flimring et døgn i strekk er det nok ikke så farlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå