Kimelimm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Den skal jeg ALDRI slette, dette er den beste slager'n i hele musikk historien Jeg lager musikk så de suser jeg, jeg gir ikke opp pga 59 innlegg med "OMG SÅ DÅRLIG" xD Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg vet! Den eier sinnsykt Lenke til kommentar
fgr Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg måtte bare svare fordi det høres ut som gode gamle fast tracker, programmet jeg først begynte å lage musikk i. du eier ikke melodisk sans min gutt, stopp å lag musikk inntill du får det Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 WTF?! Har ikke jeg melodisk sans?! Har du sett på datoen på denne eller? 2 år siden? Har da laget noe bedre enn det etter den tid jeg da Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja jeg lager musikk enda selfølgelig Og de er bedre enn det der i alle fall... Jeg lager Hardstyle for tiden da... myspace.com/djkimmag93 Jeg syns du er verdig et comeback til din egen sub-sub-sub-sub-sjanger der du meget mulig er nokså stuevarm fra før av. Synes låta eskalerer noe hinsides ved 00:50. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lukter årets russelåt av de sangene du har lagt ut på myspacen din Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Jaha ? Joda takk for den (om det ikke var ironi da) Den sugde så max dne på 1 side fytti jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Første jeg tenkte var vel egentlig. Hva faen er det som skjer i hode mitt. Høres nesten ut som om du har gått inn i FLstudio og bare trykket litt random rundt på ting. Er ingen sjel i sangen, ikke noe rød tråd. Bare en masse beats og en et halvdårlig forsøk på noen lyder. Er ikke meningen å være slem, men æsj. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Som jeg har sagt og du kanskje har sett, det er 2 år siden, jeg lager mye bedre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå