Robbern Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skal kjøpe meg en stasjonær, ferdigbygd PC, som skal ligge et sted mellom 8000,- og 12000,-.. Helst inkludert skjerm. Det er uaktuelt og sette den sammen selv. Den skal hovedsakelig brukes til litt spill og sånt. Jeg spiller en del Football manager, men det kan hende jeg slenger meg på noe RPG/Action greier etter hvert, selv om jeg ikke tror det vil bli noe veldig krevende.. Skulle gjerne hatt med noen ok høytalere også, men de er det ikke så farlig med. Håper i hvert fall noen kan hjelpe en stakkar uten peiling. Bare spør hvis dere trenger å vite noe mer.. Design betyr forresten ikke noe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) kanskje DENNE er noe for deg ? mvh anki edit: velkommen til forumet Endret 17. august 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Switters Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sjekk ut et av disse tilbudene. Tror du får mye her for 10000,-. Core 2 Duo, 2gb RAM, 7600gt og 19¨ skjerm burde holde for en nybegynner (mamoz sitt tilbud) Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Sjekk ut et av disse tilbudene. Tror du får mye her for 10000,-. Core 2 Duo, 2gb RAM, 7600gt og 19¨ skjerm burde holde for en nybegynner (mamoz sitt tilbud) 6694936[/snapback] Lurer på om jeg skal gå for den fra Mamoz.. Selv om sjappa har fått veldig delte karakterer her, så ser det ut til å være en rimelig bra PC.. Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Sjekk ut et av disse tilbudene. Tror du får mye her for 10000,-. Core 2 Duo, 2gb RAM, 7600gt og 19¨ skjerm burde holde for en nybegynner (mamoz sitt tilbud) 6694936[/snapback] Lurer på om jeg skal gå for den fra Mamoz.. Selv om sjappa har fått veldig delte karakterer her, så ser det ut til å være en rimelig bra PC.. 6695641[/snapback] Tja.. Venter fortsatt på mamoz pc'n, så jeg lurer litt på om jeg skal avbestille den.. Men en ting jeg lurte litt på.. Jeg har hørt veldig mye om såkalt DVIen på skjermen/PCn skal være veldig viktig. Hvor viktig er dette egentlig? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Velkommen til forumet ja! Har du bestilt den Mamoz PC'en? Det tar ofte 3 - 5 dager før man får store pakker, kommer ann på hvor i landet du bor. ~ Medion Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Velkommen til forumet ja! Har du bestilt den Mamoz PC'en? Det tar ofte 3 - 5 dager før man får store pakker, kommer ann på hvor i landet du bor. ~ Medion 6899362[/snapback] Hehe.. Et par uker siden jeg bestilte.. Det har gått over en uke siden jeg ble lovt den skulle vært sent, men de skylder på at intell ikke har klart å levere alle komponentene.. Vet du forresten noe om den DVIgreia..? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei igjen! DVI er digital overføring av signalet fra PCen til skjemen, og skal gi et bedre bilde. Hvor mye du merker dette i praksis vet jeg derimot lite om. Så vidt jeg kan se har du DVI på skjemen du har bestilt, og at det er DVI på skjermkortet tar jeg som en selvfølge, så du har ingenting å bekymre deg for der! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå