touch Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 er dert noen fare å bruke programmet som er med hk til opdatering av bios.? og hvilken av bios verson er best? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Mange har fått ødelagt bios p.g.a det og mange har ikke det, personlig har jeg testet dette og lyktes. Men tror at Asus har fikset probleme som har vært ved biosupdate. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 du kan jo kjøre liveupdate bios innpå windows. dette er 100% trygt! Dette gjelder asus sine hovedkort. Msi pe også. Forresten på asus pe og msi pe kortene burde man kjøre nyeste bios, siden dette er mer stabilt enn orginal. Jeg har erfart det selv. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg ville vært meget forsiktig med å si både "windows" og "100% trygt" i samme avsnitt :wink: Det beste er vel å flashe i ren DOS-modus. Hvis du bare følger instruksjonene til ditt hovedkort og laster ned riktig BIOS, så skal det gå bra [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-24 00:23 ] Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 OG reset cmos av og til ellers så går asus kortene amok inni mellom Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 00:21, skrev Spaz:Jeg ville vært meget forsiktig med å si både "windows" og "100% trygt" i samme avsnitt :wink:Det beste er vel å flashe i ren DOS-modus. Hvis du bare følger instruksjonene til ditt hovedkort og laster ned riktig BIOS, så skal det gå bra<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-24 00:23 ]</font> At Windows tryner er vel ca. halvparten så vanlig som det er med bad sectors på en floppy, så dur i vei, du..... Jeg har bruket Windows flashing de siste to årene. Har sikkert oppdatert BIOS ca. 500 ganger på ca. 300 forskjellige maskiner, og det har _alltid_ gått bra. Unntaket bekrefter jo regelen, så her må kræsj nesten være unntaket. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå