Tafsen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Eg har frå før eit adslmodem som går videre ti ein 5ports switch, men no som den er for liten tenkte eg skulle plusse på med ein kombinert trådløst og kabel switch. Kor billig kan eg gå for at ytelsen på det trådløse ikkje skal bli heilt ubrukelig? Bur I eit lite hus med trevegger. Det skal være tilgjengelig over 2 etasjer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 jeg er på utkikk etter det samme og vuderer denne! mvh anki Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Er det ein kombinert trådløs/kabel? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det ein kombinert trådløs/kabel? 6701061[/snapback] sorry, leste litt feil. det er en trådløs switch som man kan koble til en kable switch. vis du skjønner Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) bruk en trådløs router, uten å bruke wsn/nat funksjonalitet. Bruk en kryssa kabel , så skal det funke fett Endret 18. august 2006 av Moy Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Går det ikkje an å kjøpe ein kombinert switch? eller må eg kjøpe adslmodem då? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg sverger til Linksys WRT54G med 3parts firmware, men nyere versjoner av wrt'en er litt vanskeligere å oppgradere, men tvert imot umulig. Her kan du, dersom du skal ha behov for det, øke sendestyrken (utover det lovlige) til hele 251mW i forhold til 28mW som er standard fra fabrikken. Og med denne 3. parts programvaren, har du sinnsykt mange muligheter til å leke deg. Nysgjerrig? Ta en titt på www.dd-wrt.net eller www.openwrt.org Forøvrig; Med denne routeren, må du nok også ha ADSL-modemet ditt. Er ikke sikker på om du mente kombinert ADSL-modem/trådløs switch eller kun en trådløs router. Endret 19. august 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg sverger til Linksys WRT54G med 3parts firmware, men nyere versjoner av wrt'en er litt vanskeligere å oppgradere, men tvert imot umulig.Her kan du, dersom du skal ha behov for det, øke sendestyrken (utover det lovlige) til hele 251mW i forhold til 28mW som er standard fra fabrikken. Og med denne 3. parts programvaren, har du sinnsykt mange muligheter til å leke deg. Nysgjerrig? Ta en titt på www.dd-wrt.net eller www.openwrt.org Forøvrig; Med denne routeren, må du nok også ha ADSL-modemet ditt. Er ikke sikker på om du mente kombinert ADSL-modem/trådløs switch eller kun en trådløs router. 6703966[/snapback] Eg meiner kombinert sånn at du både er trådløs og kabel tilkobling på den.. WLAN og LAN Endret 20. august 2006 av rEaliTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå