Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

På jakt etter ein kombi switch

Anbefalte innlegg

Eg har frå før eit adslmodem som går videre ti ein 5ports switch, men no som den er for liten tenkte eg skulle plusse på med ein kombinert trådløst og kabel switch. Kor billig kan eg gå for at ytelsen på det trådløse ikkje skal bli heilt ubrukelig? Bur I eit lite hus med trevegger. Det skal være tilgjengelig over 2 etasjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sverger til Linksys WRT54G med 3parts firmware, men nyere versjoner av wrt'en er litt vanskeligere å oppgradere, men tvert imot umulig.

Her kan du, dersom du skal ha behov for det, øke sendestyrken (utover det lovlige) til hele 251mW i forhold til 28mW som er standard fra fabrikken.

Og med denne 3. parts programvaren, har du sinnsykt mange muligheter til å leke deg. Nysgjerrig? Ta en titt på www.dd-wrt.net eller www.openwrt.org

Forøvrig; Med denne routeren, må du nok også ha ADSL-modemet ditt. Er ikke sikker på om du mente kombinert ADSL-modem/trådløs switch eller kun en trådløs router.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Jeg sverger til Linksys WRT54G med 3parts firmware, men nyere versjoner av wrt'en er litt vanskeligere å oppgradere, men tvert imot umulig.

Her kan du, dersom du skal ha behov for det, øke sendestyrken (utover det lovlige) til hele 251mW i forhold til 28mW som er standard fra fabrikken.

Og med denne 3. parts programvaren, har du sinnsykt mange muligheter til å leke deg. Nysgjerrig? Ta en titt på www.dd-wrt.net eller www.openwrt.org

Forøvrig; Med denne routeren, må du nok også ha ADSL-modemet ditt. Er ikke sikker på om du mente kombinert ADSL-modem/trådløs switch eller kun en trådløs router.

6703966[/snapback]

Eg meiner kombinert sånn at du både er trådløs og kabel tilkobling på den.. WLAN og LAN

Endret av rEaliTY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...