Xarus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hei .. Noen som har hørt om karen i emnetittelen ??.. Isåfall så finner jeg ikke noe nettside der jeg kan laste det ned.. Noen som kan hjelpe meg ? Ok.. Den var sikkert veldig vanskelig denne.. Altså.. Det er en slags kortfilm av en fyr som sier og gjør en del rare ting , som igrunn er jævli arti.. Det er en stund siden jeg så litt på ett lan , og han sier noe slikt : "La meg kjenne på din aura!" .. Vet ikke om dette hjelper.. Men de som har sett det , skjønner garantert hva jeg mener Endret 17. august 2006 av Xarus Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvis noen i det hele tatt skulle vise interesse for å hjelpe... 1. ...bør du kanskje gi en litt bedre forklaring på hva faen det her er. 2. ...bør du ikke nevne at hva det nå enn er skal lastes ned Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Steng denne.. ingen som aner hva jeg snakker om uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå