DezTruckTor Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg leter etter en rimelig joystick (under 500), helst med Force Feedback, som passer godt til de fleste flyspill, alt fra Flight Simulator til mer arkade baserte flyspill og jagerfly-spill. Kort og godt en billig og passe god all-round joystick. Takker på forhånd for alle innspill. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg er på utkikk etter joystick selv, men jeg trenger ikke force feedback, men mens jeg var på leting kom jeg over denne Tror den er grei! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har den samme, bare uten Force. Min heter Logitech Extreme 3D Pro. Veldig god joystick. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ser veldig bra ut. Men litt skeptisk til ukjente nettbutikker som Stretto og XD.no, i forhold til MPX og PS data. Er det trygt å bestille varer fra de mindre nettbutikkene? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ser veldig bra ut. Men litt skeptisk til ukjente nettbutikker som Stretto og XD.no, i forhold til MPX og PS data. Er det trygt å bestille varer fra de mindre nettbutikkene? 6702104[/snapback] Jeg kjøpte min i butikk. Men jeg tror nok ikke det er noe problem å handle hos Stretto og XD. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ser veldig bra ut. Men litt skeptisk til ukjente nettbutikker som Stretto og XD.no, i forhold til MPX og PS data. Er det trygt å bestille varer fra de mindre nettbutikkene? 6702104[/snapback] Hvis du er usikker på en nettbutikk, så er brukererfaringene i prisguiden en fin ressurs. Stretto.no har f. eks. en butikkarakter på 5.7/6 og den karakteren er basert på 55 erfaringer. Du kan med andre ord trygt handle hos de. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 XD er akkurat det samme butikken som MPX, bare at det er deres billigere avdeling tror jeg, ihvertfall sånn jeg har oppfattet det. Fattern kjøpte kamera på XD, ikke noe problem, billig og rask levering! Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå