War Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hellige judas! Droppet da jeg skulle drepe 90 eliter i silithus. Etter å ha drept 10 alene , noe som tar sykt mye tid da de er 61 bestemmte jeg meg for å LFG. En druid sa ja og ble invitert, neste mob vi dreper dropper denne og vi tar begge greed som avtalt. Han vinner, blir så glad at han HS`er hjem. Så må jeg drepe resten alene. Endret 19. august 2006 av War Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Men du har den jo fra før av.... NVm leste need å ikke greed. Endret 19. august 2006 av JokuM Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 den necken var min første oxo! på hive'ashi folk i silithus! Lenke til kommentar
War Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Han solgte den nå, 850g Da jeg lootet gut ripper osv i gruppe på greed ,solgte jeg den og delte pengene, synnes det er riktig da man fant den sammen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 slikt må man bli enig om på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå