Dbsnike Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hei! Jeg har en kompis som skal kjøpe pc nå og jeg har satt sammen et oppsett som stort sett er basert på anbefalinger i forumet. Setter stor pris på viss noen vil se over det og si ifa viss det kan forbedres. Det gjør ham ingenting viss det bråker. Det er ytelsen han er ute etter. Noen ting jeg lurer på er om det er en hensiktsmessig ram og om skjermen duger. Han er ikke så kresen når det gjelder skjerm, men den må gjøre jobben sin. Han skal ikke overklokke. Med det første ihvertfall. Jeg satt opp hovedkort med sli for å ha mulighet til å oppgradere senere. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27415. kabinettet er Antec Antec LifeStyle Sonata II EC, 450 Watt På forhånd takk. Endret 17. august 2006 av Dbsnike Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ville byttet skjermkortet i jevngode X1900GT eller litt dyrere X1900XT. Ellers er det ganske bra. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Takker for svar. Men da må jeg skifte hk for å satse på crossfire istedenfor sli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå