sogasg Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Så ut fra det dere har svart mener de fleste altså at komponentkabel er best?? Da blir det vel en komponentkabel fra microsoft på meg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Uansett er komponent best i dette tilfellet, har testet begge Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Hva er komponent? Vet at VGA er analog. Men hva er komponent? Har den også noe annen betegnelse? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Når jeg brukte PC-skjermen så fikk jeg ikke valg mellom progressivt og interlaced, det stod rett og slett ikke der.. men jeg kunne spille i 1280x1024.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vga kabelen støtter både 480p og 720p så slutt med spekulasjonene rund det. Sitter her og spiller med 1280x720 på min samsung syncmaster 930bf. Funker som F. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tipper det er vga som er best, utifra det jeg har sett på andre tv'er. Når det gjelder akkurat den tv'en der, vel, da har du her en haug med folk som ikke veit. Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Hva er komponent? Vet at VGA er analog. Men hva er komponent? Har den også noe annen betegnelse? 6764665[/snapback] Komponent kabel er den som fulgte med 360'n (hvertfall premium). Rød, grønn, blå. Den sender lys og farger i separate kabler. Ett hakk opp fra s-video, som separerer lys, men sender fargene samlet i en kabel, og alt er bedre en kompositt, som sender all billedinformasjon gjennom en lakris-lisse kabel. Du må ha minimum komponent for å vise hd oppløsninger, men vga kabelen har vel støtte for et større antall oppløsninger. Personlig ser jeg ikke noe behov for vga kabel, da komponent kabelen gir meg 720p, som er den oppløsningen vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå