Mato Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Høyre Klikk -> Lagre som en film fra DALI frabrikken . Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 regner med det er samme jeg har sett tidligere, litt interessant og se hvor mye som gjøres for hand egentlig. Og at hver og hen høyttaler sjekkes og signeres, selv i de "lavere" prisklasser som Ikon serien osv. Fikk hvertfall sinnsykt lyst på et par Helicon 400 når jeg så den.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe samma her! Ser at det er kvalitet.... Tror ikke akkurat det er på samme måte som Eltax høyttalere blir produser for å si det sånn Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ikon 6 er bare søte da<3 Ser for meg at Eltax blir produsert på samme måte jeg, bare at de ikke blir testet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 linken her funnet på hifisentralen.net , så all kred til han som la den ut der Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 lurer på hva de bruker som vekt i dali høyttalerne. helicom 400 er jo ganske tunge Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 er vell ikke så mye vekter i di , er er den "naturlige" vekten av masse mdf plater og oppstivere Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 burde jo være litt vekt i bunn slik at de ikke blir utstabile. . helicon har jo en fot som star seg av det Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fasinerende. Flott film Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er Dali som er i danmark sant? Rekkevidde->Busstur fra Københamn? Var der på klassetur i april, utrolig interessant å se hvordan det faktisk skjer og at noen faktisk lager det for hånd istedenfor automatisert, fikk lyst å bare trille med meg en palle med noen kasser som stod klar for sending ved porten ved lageret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå