PC^2020 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vindusvisker bak skrur seg aldri av? (Citroen) Vindusviskeren bak skrur seg ikke av når den står i posisjon null. Noen som kommer på en god ide ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ta av ledningen bak på bryteren og se om den stanser, kan tenkes at bryteren er defekt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 vindusviskerstanga? Skal se om jeg får demontert den. Kan jo være at den går rundt heletia fordi den trur at jeg har bedt den om å få på spylevæske.. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 vindusviskerstanga? Skal se om jeg får demontert den. Kan jo være at den går rundt heletia fordi den trur at jeg har bedt den om å få på spylevæske.. 6696361[/snapback] Det finnes ikke en eneste vindusvisker i verden, som venter på spylervæske. Men de fleste viskerene går ett par ganger ved bruk av spylervæske pga, bryteren for spyling samtidig gir en puls som setter i gang motoren. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Da var problemet løst. Jeg tok inn og ut relèet, så ble den normal igjen... Ikke spør meg om hva som var galt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå