acemaster Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 HEI HEI alle sammen! har fått meg data maskin i går med komponentene her: Asus Mainboard S-AM2 nForce 570U AMD CPU Athlon 64 X2 4200+ Socket AM2 Geil 1.0GB (2x512MB) DDR2 PC5300 667MHz Raidmax PSU 630W Black 140mm Men etter at jeg har satt den sammen prøvde jeg å instalere windows og da fikk jeg et lite strekk opp i venstre hjørne og det gikk ikke an å instalere windows, men da jeg tok ut en av minne brikene klarte jeg å instalere windows xp pro, PRøvde å sette inn den andre briken igjen inn i pcen men windows slår seg ikke på får igjen det lite strekket opp i venstre hjørnet! No kjører jeg maskin me bare en av de brikene, er det noen av dere som kanskje vet hva det er som er problemet ? takker for alle svar Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Enten så står ikke den andre minnebrikken på riktig plass i forhold til manuelen. Ellers så er det en feil på den andre minnebrikken. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Enten så står ikke den andre minnebrikken på riktig plass i forhold til manuelen. Ellers så er det en feil på den andre minnebrikken. 6694559[/snapback] Du hadde rett en av de minne brikene virker ikke! må vell levere dem tilbake å kjøpe nye ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå