Gå til innhold

Erfaringer fra Samsung CD-brenner IDE 40X/12X/40X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke den brenneren, men samsung sånn generelt har jeg ikke så bra erfaringer fra. da jeh kjøpte en dvd spiller fra samsung, var det så masse problemer med den. Den var oppgitt maks hastighet på 16x, men den gikk aldri bedre enn 4x. Jeg klagde og fikk en ny spiller. Også fra samsunn. Den gikk faktisk hele 1x fortere enn den andre jeg hadde i første omgang. Ja da snakker vi om den utrolige hastighetn på 5x dvd.

Kjipe greier. Jeg holder med heller til de mer kjente merkene. Liteon dvd spiller er faktisk den beste jeg har vært borti.

Cd-brennere disse dager koster så lite, så jeg synes du skal spandere på deg en plextor eller en liteon cd brenner. Disse koster ikke skjorta av deg. Belive me. Da vil du slippe så masse problemer med samsung!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 10:45, skrev Divxdude:

jeg har ikke den brenneren, men samsung sånn generelt har jeg ikke så bra erfaringer fra. da jeh kjøpte en dvd spiller fra samsung, var det så masse problemer med den. Den var oppgitt maks hastighet på 16x, men den gikk aldri bedre enn 4x. Jeg klagde og fikk en ny spiller. Også fra samsunn. Den gikk faktisk hele 1x fortere enn den andre jeg hadde i første omgang. Ja da snakker vi om den utrolige hastighetn på 5x dvd.

Kjipe greier. Jeg holder med heller til de mer kjente merkene. Liteon dvd spiller er faktisk den beste jeg har vært borti.

Cd-brennere disse dager koster så lite, så jeg synes du skal spandere på deg en plextor eller en liteon cd brenner. Disse koster ikke skjorta av deg. Belive me. Da vil du slippe så masse problemer med samsung!

og ut ifra et produkt fra produsenten fordømmer du hele utvalget dems, kan jo hende det var noe med den serien du fikk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 15:19, skrev Divxdude:

en plextor koster f.eks ikke så mye mer!Jeg ville ha godt for den!

Helt enig.

Jeg har plextor sin 40x brenner.

Det er i alle fall en helt suveren brenner.

Aldri hatt noen problemer med den, selv om jeg nok har brent noen hundre cd'er. :smile:

Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...