Punk/rock Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hei! Jeg vet det ikke er mulig å skifte nav på char'en sin, men har hørt at hvis du sletter den, og en annen lager en character med ditt forrige navn, - er det mulig å bytte. Noen som har hørt noe om dette? Edit: Hvis man restorer char'en igjen Endret 17. august 2006 av Punk/rock Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette stemmer veldig bra . Det fungerer iallefall hvis du først lager en lvl 1 char med samme navnet som level 60 characteren din, så transferer man til samme server, får melding om at "navnet er opptatt" og man kan skifte til hva man vil. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har prøvd å skifte navn mange ganger, men blizzard har ikke latt meg.. De sier at navnet må være "provoting".... Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette stemmer veldig bra . Det fungerer iallefall hvis du først lager en lvl 1 char med samme navnet som level 60 characteren din, så transferer man til samme server, får melding om at "navnet er opptatt" og man kan skifte til hva man vil. 6693792[/snapback] Relativt irriterende.. Jeg betaler jo tross alt endel for å spille dette spillet, og den alten jeg levler nå skulle jeg egentlig ikke levle, så jeg la ikke mye vekt på nick... og det er en "ø" i nicket, som gjør at det blir endel problemer.. uten at GM vil hjelpe.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har prøvd å skifte navn mange ganger, men blizzard har ikke latt meg.. De sier at navnet må være "provoting".... 6694085[/snapback] Så si at navnet ditt betyr negerballe på urnorsk! Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ikke dumt det du sier der. Lurer på om det funker Du sletter char'en din, så får du en kompis til å lage en lvl1 char med samme navn som din slettede char (hvis det går da). Så sier du til en GM at du tilfeldigvis klarte å slette char'en din på en eller annen måte. Så restorer han den, og du må (forhåpentligvis) rename char'en din. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvis du skifter server å en som har det samme navnet som deg på den server kan/må du skifte navn. Du kan feks få en venn til å lage en char på den server du skal til med navnet ditt.. Jeg tror det går, men vet ikke helt sikkert Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette stemmer veldig bra . Det fungerer iallefall hvis du først lager en lvl 1 char med samme navnet som level 60 characteren din, så transferer man til samme server, får melding om at "navnet er opptatt" og man kan skifte til hva man vil. 6693792[/snapback] Relativt irriterende.. Jeg betaler jo tross alt endel for å spille dette spillet, og den alten jeg levler nå skulle jeg egentlig ikke levle, så jeg la ikke mye vekt på nick... og det er en "ø" i nicket, som gjør at det blir endel problemer.. uten at GM vil hjelpe.. 6694106[/snapback] Tenk deg hvordan det hadde vært hvis alle kunne skifte navn i hytt og pine da... Rolf som nettopp scamma deg for hide of the wild mats, heter nå ole og scammer deg for +25 agi mats etc.. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vi vet alle sammen at det er mulig å skifte navn ved å skifte server. D er ikke det trådstarter lurer på (tror jeg). Jeg skal teste selv når jeg kommer hjem. Har 2 accounts. Sletter en mongo alt jeg ikke bruker, lager en ny alt på den andre accounten med samme navn som char'en jeg slettet, så ber jeg en GM om å hente tilbake min slettede alt. Så ser jeg hva som skjer Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har prøvd å skifte navn mange ganger, men blizzard har ikke latt meg.. De sier at navnet må være "provoting".... 6694085[/snapback] Noen på min server har fått byttet pga. æ, ø og å... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Mange som har prøvd dette. Å gm'ene er jo ikke dumme i hode da... De ber bare den lvl 1 charren bytte sitt navn, så den som er høyest lvl vil vel beholde navnet sitt men verdt å prøve (lol) Så kan de se hvor og når charren blir starta. Endret 17. august 2006 av Overdox Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Pfft, er vel bare å slette en lvl 15 alt, vente en dag, få en kompis til å lage en ny char, lvle den til lvl5 eller noe, så få en GM til å restore din char. Bør gå fint det Skal testes ihvertfall! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg hadde en 60 mage som het Morenith på al'akir, jeg slettet den og en i guildet laget en alt med samme navn, senere ba jeg om å få den tilbake men den het da Morennith. Kunne ikke velge å bytte navn selv. Endret 17. august 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 En i guilden fikk skifta navn ved å unnskylde seg med at det var et grovt/eller støtende navn på et-eller-annet språk. Var samme situasjon, en bank som han ikke skulle lvle. Husker ikke i farta hva han skiftet til/fra men gikk greit det iallefall Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Dem skandinaviske spillerene utmerker seg ihvertfall. Finner mange nick rundt forbi som hadde vært griseslått ned på om alle hadde skjønt hva dem betydde. Har sett en horde pet ved navnet Kukost andre Knullmeg etc etc. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg vet det ikke er mulig å skifte nav på char'en sin, men har hørt at hvis du sletter den, og en annen lager en character med ditt forrige navn, - er det mulig å bytte. Noen som har hørt noe om dette? Edit: Hvis man restorer char'en igjen 6693680[/snapback] Når jeg slettet min character skjedde det du beskrev over. Noen andre "stjal" mitt nick og "mitt" nick var forandret når min character ble gjenopprettet. En gamemaster lot meg endre navnet, men ikke før jeg forklarte at en annen gamemaster hadde gitt meg et midlertidig navn. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 En kompis kalte seg BritneySpears og fikk byttet. Jeg heter Botenanna og får ikke byttet Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Gm's har hørt om Britney... trur du virkelig de vet hvem boten anna er? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen bø da det neida, men det var en periode jeg ville skifte navn, men nå har jeg bestemt meg for at det er kult å hete det dessuten spiller jeg på en annen char å så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå