Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

leilighet nær oslo

Anbefalte innlegg

jeg har nå endelig fått meg jobb, i oslo...

men jeg trenger en hybel/leilighet i nærheten av oslo, noen som har mulighet til å hjelpe meg der??

har også ett annet stort problem, jeg har kontrakt i 3mnd, men blir sannsynligvis jobbe der lengre, men dette gjør at jeg må ha muligheten til å flytte ut om 3 mnd...

noen som vet om noe/har tips til hva jeg skal gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv i byer litt utenfor Oslo.. Ås eller Ski kan være greit.. Der bor det mange studenter fra før, så kanskje det finnes noen hybel aktige greier?

Med mindre du er millionær så tror jeg neppe du får deg leilighet i Oslo, det er svin dyrt :ermm:

Men Ås eller Ski ligger 30min med tog fra Oslo ivertfall :)

Lenke til kommentar
Kan jo også kjøpe en Bobil da :p det blir vel litt billigere!!

Finns sikkert en avgiftsfri P-Plass et sted! :lol:

6696186[/snapback]

Nå koster en bobil VELDIG VELDIG mye så det er ikke noe særlig økonomi i det desverre.. Tenkt tanken på å bo i bil og i seilbåt ,men hus blir det som er mest aktuelt.

Lenke til kommentar

Tja, kanskje du kan "crashe" på sovesofaen min et par måneder? :) Tror det begynner å bli stakkarslig med leiligheter i Oslo sentrum. Du finner sikkert noen fine kjellerleiligheter eller hybler i eneboliger utenfor sentrum eller bygrensen. Ring litt rundt til familier som annonserer med ledig kjellerleilighet og spør om det er aktuelt å få leie bare noen få måneder i første omgang.

Lenke til kommentar
Tja, kanskje du kan "crashe" på sovesofaen min et par måneder? :) Tror det begynner å bli stakkarslig med leiligheter i Oslo sentrum. Du finner sikkert noen fine kjellerleiligheter eller hybler i eneboliger utenfor sentrum eller bygrensen. Ring litt rundt til familier som annonserer med ledig kjellerleilighet og spør om det er aktuelt å få leie bare noen få måneder i første omgang.

6697247[/snapback]

hehe, fristende å "crashe" på sofaen din :p

men jeg skal legge ut annonse ja...

jeg skal begynne på mandag, så det hadde vært fint om den hadde vært ledig ASAP

jeg har jo råd til en litt dyrere leilighet enn de fleste som går til skole, så det burde ikke bli ett ekstremt stort problem egentlig...

takk for alle svar, kom gjerne med flere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...