alrino Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hei! Jeg skal bestille en shuttle til neste uke. Så jeg trenger en skjerm også... 19" widescreen Jeg kommer til å spille og se på film for det meste. kommer kanskje til å bruke den som TV litt senere 4000tusen kan gå litt over takk for hjelpen på forhånd Endret 17. august 2006 av alrino Lenke til kommentar
alrino Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 jeg har hørt mye bra om denne er det noe å satse på? er det teit å ta med en så stor skjerm på lan Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har meget god erfaring med nec. Har 19" gamer skjermen til nec, og den er en fryd for øyet. Du vil nok ikke angre på et nec kjøp Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kjøpte den skjermen i forrige uke og kan ikke si noe annet enn at jeg er superfornøyd! Skikkelig levende farger og kontraster. Og glossy filmen på skjermen forbedrer bildet etter min mening. (brukes mest til spilling men også en del smurfing) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå