Jarbra Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Noen her som er hypp på å kjøre NÅ? Forresten, skulle ikke de nye bilene komme i dag? Endret 9. september 2006 av Jarbra Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Har forsøkt å legge til medlemmer i klubben min siden igår nå, men ser ikke ut til at det går Får feilmelding hver gang, og når jeg har vært inne i klubben i noen minutter får jeg beskjed om at klubben er stengt og at jeg må gå ut. Regner med at de jobber med saken og at det kommer en patch snart. 6831357[/snapback] Fint om vi kan ha en og samme klubb fra gamer.no Legg meg til så skal jeg sjekke om jeg kan få joine Lenke til kommentar
baltie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har forsøkt å legge til medlemmer i klubben min siden igår nå, men ser ikke ut til at det går Får feilmelding hver gang, og når jeg har vært inne i klubben i noen minutter får jeg beskjed om at klubben er stengt og at jeg må gå ut. Regner med at de jobber med saken og at det kommer en patch snart. 6831357[/snapback] Fint om vi kan ha en og samme klubb fra gamer.no Legg meg til så skal jeg sjekke om jeg kan få joine 6832390[/snapback] Jeg vil også være med. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Så folket flest her finner spillet artig og kult ser jeg? Eneste jeg ikke helt liker er at det ikke er skademodeller, men jeg vet hvorfor det ikke er. Så vet ikke helt om jeg skal kjøpe det spillet eller ikke.. 6831991[/snapback] Det lønner seg å kjøre skadefritt i stor grad alikevel. Jeg fikk 35.000 i bot i ettermiddag etter å ha ta av litt på motorveien. Dr Peedee Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Når man spiller TDU, kan man treffe absolutt alle som spiller på samme øyen, eller er det flere 'realms'? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Når man spiller TDU, kan man treffe absolutt alle som spiller på samme øyen, eller er det flere 'realms'? 6832486[/snapback] Du skal i utgangspunktet se alle på kartet med ingame så ser du deg pluss 8 til. Du kan selv sortere og velge hvem som skal synes. Atari jobber med en patch for at det skal bli lettere og treffe noen fra friends listen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 herregud...eg bare MÅ ha en 360 og dette spillet.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Da var Mclaren F1 GTR til 1.5 mill kjøpt Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Skulle ikke skyline komme nå? :| Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Skulle ikke skyline komme nå? :| 6834141[/snapback] Kommer på mandag sammen med RS4 Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 På mandag? Fikk for meg at det skulle komme i dag. Jaja... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Brukte lang tid med å skaffe meg den bilen til 1.5 mill. Viser seg at den bilen ikke er den beste i spillet. lol jaja kan værtfall briefe med den da Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan er det med og se andre online i dette spillet.. er det veldig få biler på øya enda eller..skjønner det er på flere servere men hvor mange kan en være på samme server..litt synd du bare kan sjå 8 biler i gangen.. ein skulle vel tru att 360 klarte meir..? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan er det med og se andre online i dette spillet.. er det veldig få biler på øya enda eller..skjønner det er på flere servere men hvor mange kan en være på samme server..litt synd du bare kan sjå 8 biler i gangen.. ein skulle vel tru att 360 klarte meir..? 6834768[/snapback] Enig i at det er litt lite. Ihvertfall når de bilene du får inn er flere kilometer vekke. Opplever også ganske ofte at det bare er to-tre i nærheten, noe som er ganske plagsomt. Får ikke mye massiv flerspiller-feeling av det. Blir kanskje bedre når flere får spillet. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan er det med og se andre online i dette spillet.. er det veldig få biler på øya enda eller..skjønner det er på flere servere men hvor mange kan en være på samme server..litt synd du bare kan sjå 8 biler i gangen.. ein skulle vel tru att 360 klarte meir..? 6834768[/snapback] Har vel lite med hva 360 klarer, og mer med hvor mye data om andre spillere som kan transporteres over nettverket uten at det blir lag og andre problemer. Lenke til kommentar
squatten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Herlig spill, blir bare bedre og bedre jo mer man spiller... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Da har jeg tunet den raskeste bilen. 264 Mph Nesten umulig å kjøre så fort. En liten sving og rett ut på jordet med engang Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 noen som har noen fine tips til kjappe penger? Lenke til kommentar
skiern Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Etter mange timer med begge demoene, kjøpte jeg meg spillet igår. Har enda ikke fått prøvd pga. mye jobbing, men kan jeg også få være med i klubben? Nick er skiern. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Sgt.Stav! Du kan kjøre "transport-oppdrag" for å tjene kjappe penger. Får rundt 90 000 for å kjøre 12-13 km. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå