Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, ikke skjønt det der selv enda.

6820807[/snapback]

 

Spurte på et annet forum.

Smule teit men sånn gjør man det:

 

Avtal et sted på kartet som ikke er folksomt.

Da er sansyneligheten stor at man havner på samme server og kan da "locke" spilleren slikt at dere alltid vil være visuelt til en av dere unlocker spilleren

6820828[/snapback]

 

Er det da mulig å se flere enn 8 spillere på gps samtidig?

 

Hvor mange onlinespillere kan du møte i gatene?

Er det sånn at du plutselig kan møte 1000 folk nede i byen på samme oppdrag som deg selv?

 

 

Hvordan er politiet nå? Like dumme og irriterende som i demoen?

Lenke til kommentar
cdon.no kjøpere må vente til 9sept og 15 sept..

6819796[/snapback]

 

Hvor har du det fra? Jeg bestilte fra cdon.no og jeg forventet å få det på Fredagen.

6821308[/snapback]

 

 

fredag ja..det stemmer det..

 

cdon lanserer testdrive 8.sept..ikke 9'ende...nå har jo cdon den greie regelen att du får spilla i postkassen på lanseringsdagen..

Lenke til kommentar
Nystartet klubb, naturlig nok...kommer til medlemmer kontinuerlig så ligger an til mye moro! Vi får se.

Du får en slags mail fra TDU når du går inn i spillet, så lenge du er online på Live.

Kult spør du meg.

Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite.

 

...

 

Done!

6820657[/snapback]

Send gjerne en invite i denne retning også. :)

Lenke til kommentar
Nystartet klubb, naturlig nok...kommer til medlemmer kontinuerlig så ligger an til mye moro! Vi får se.

Du får en slags mail fra TDU når du går inn i spillet, så lenge du er online på Live.

Kult spør du meg.

Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite.

 

...

 

Done!

6820657[/snapback]

Send gjerne en invite i denne retning også. :)

6823081[/snapback]

 

Hmm...mente at jeg sendte deg en invite igår el iformiddag æ.

Lenke til kommentar
Nystartet klubb, naturlig nok...kommer til medlemmer kontinuerlig så ligger an til mye moro! Vi får se.

Du får en slags mail fra TDU når du går inn i spillet, så lenge du er online på Live.

Kult spør du meg.

Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite.

 

...

 

Done!

6820657[/snapback]

Send gjerne en invite i denne retning også. :)

6823081[/snapback]

 

Hmm...mente at jeg sendte deg en invite igår el iformiddag æ.

6823182[/snapback]

Ah, hehe, hadde ikke tid til å spille noe i går... :) Men tusen takk!

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål...

 

På den første demoen av spillet så gikk det å spille i PAL 50Hz, mens i den andre demoen måtte jeg stille om til PAL 60Hz.

 

Hvordan er dette i fullversjonen? Kan man bruke 50Hz? Har nemlig en bilderørstv som ikke trives helt i 60Hz.

 

Vurderer å bestille spillet fra cdon.com, og ser at det står "svensk omslag". Vil det har noe å si for Hz-spørsmålet? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Noen formening om hvor man får dette billigst? Elkjøp har til 499,- men ikke levering før rundt 20 sept. Spaceworld tar 599,- noe jeg syntes er latterlig mye.

6824770[/snapback]

Høh, det er en latterlig vanlig pris. "Alle" bortsett fra Elkjøp tar 599,- eller mer. Noen hederlige unntak, selvfølgelig. Og sammenligner du mot prisen på PS2-spill, så må du ikke glemme at før release av X360 kostet nesten alle PS2-spill rundt 599,-, også hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
8.0 "Impressive", på IGN.com.

Leste ikke anmeldelsen så godt, men anmelder hengte seg opp i irriterende stemme på GPS`n, merkelige støvskyer rundt bilene o.l. Ja,ja.....

 

Gamespot sin review dukker vel opp i etterm.

6824696[/snapback]

 

Kanskje ikke så realistisk de støvskynene når du kjører utenfor asfalten, men du verden og jeg liker det

Endret av avanore
Lenke til kommentar
,07/09-2006 : 21:44]

Er det da mulig å se flere enn 8 spillere på gps samtidig?

 

Hvor mange onlinespillere kan du møte i gatene?

Er det sånn at du plutselig kan møte 1000 folk nede i byen på samme oppdrag som deg selv?

 

 

Hvordan er politiet nå? Like dumme og irriterende som i demoen?

6821747[/snapback]

 

Nei. Du kan ikke se flere enn 8 andre spillere på skjermen samtidig pluss AI. Men når en spiller kjører utenfor rekkevidden, vil en annen spiller dukke opp.

 

Du kan legge til folkl i GPS slikt at du kan bestemme hvem som skal vises.

Kan også sortere hva som skal vises på kartet og GPS som bilklasser, rangeringer og mere.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...