BlastyTrasty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 for meg som sikkert kommer til og investere i ein 360 etter sviket fra sony som eg har klart og kommet over fra gårdagen, er dette et bra spill sånn på lang sikt,..kan du bli fort lei va det liksom..? eg har sett litt på screenshots og det der med att du kjører på en online øy er genialt..men hvor stor er øya..? noen som har noen indikasjon viss me snakker mil.. og ett annet spørsmål..eg har 1500KBPS linje heime..og må kjøpe den trådløse duppeditten for og kunne spille online..vil det vere lagg med en linje som ikkje er bedre enn det..? bilspill kan ikkje ha lagg.. 6818390[/snapback] Eg har spelt demoen laggfritt mot mange folk på mi 2000 KBPS linje. Men såklart, kjem det ein ifra eit urdu-land med dual ISDN, så skapar han lagg for seg sjølv, og andre rundt han Eg får forhåpentlegvis spelet imorgon. Gledar meg! Øya Oahu i TDU skal ha over 1000 miles. Eg har lest at det er rundt 1500 miles. 1500 miles = 2414 kilometer. Så det skal væra nok av veiar å køyra på! Lykke til med evt. 360 kjøp! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Aha! Den skal konkurrera mot PS3 då? nei vent no litt! ;P 6818367[/snapback] Haha...luring... 6818745[/snapback] Eg må få lov Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 test drive selges nå på siba kvadrat.. samme gjelder dead rising Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kjøpte meg Test Drive Unlimited for 3 dager siden. Ufattelig morro spill. Anbefales til alle. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen nordmenn som vil starte en gang kanskje? eller iallefall kjøre i samme group? legg til kingleh da ;-) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 komplett har lakt ut dead rising og testdrive for salg.. cdon.no kjøpere må vente til 9sept og 15 sept.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Noen som har peil på hvordan få til i instant challenge med folk som ikke er en av de 8 på GPS? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har signalisert førsteinntrykket om TDU tidligere i denne tråden, men fy f... hvor dette spillet vokser og bretter seg ut etterhvert som man spiller det! Spillet har kanskje ikke den samme kjørefølelsen som PGR3, men hele konseptet med forskjellige varianter med trading offline og online med andre spillere, klubber for medlemmer som utfordrer hverandre og medlemmer av andre klubber, friends som kontinuerlig driver å surrer rundt online på øya og plenty varierte missions som gjør at du etterhvert nærmer deg drømmebilen(e)....puhh. TDU anbefales!! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Har signalisert førsteinntrykket om TDU tidligere i denne tråden, men fy f... hvor dette spillet vokser og bretter seg ut etterhvert som man spiller det! Spillet har kanskje ikke den samme kjørefølelsen som PGR3, men hele konseptet med forskjellige varianter med trading offline og online med andre spillere, klubber for medlemmer som utfordrer hverandre og medlemmer av andre klubber, friends som kontinuerlig driver å surrer rundt online på øya og plenty varierte missions som gjør at du etterhvert nærmer deg drømmebilen(e)....puhh. TDU anbefales!! 6820449[/snapback] Samme sier jeg Noen som er klare for å starte en TDU klubb? Endret 7. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har signalisert førsteinntrykket om TDU tidligere i denne tråden, men fy f... hvor dette spillet vokser og bretter seg ut etterhvert som man spiller det! Spillet har kanskje ikke den samme kjørefølelsen som PGR3, men hele konseptet med forskjellige varianter med trading offline og online med andre spillere, klubber for medlemmer som utfordrer hverandre og medlemmer av andre klubber, friends som kontinuerlig driver å surrer rundt online på øya og plenty varierte missions som gjør at du etterhvert nærmer deg drømmebilen(e)....puhh. TDU anbefales!! 6820449[/snapback] Samme sier jeg Noen som er klare for å starte en TDU klubb? 6820475[/snapback] Ble invitert i en norsk klubb igår og takket ja Kan invitere deg? Til alle: noen andre som sliter litt med framerate i perioder? Merker det av og til når mye foregår samtidig på skjermen, antydning til hakking. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hvordan er det med saving i spillet.. eg har skjønt det sånn at du kjøper et hus, der saver du og mest sansynlig.. hva viss du kjører til enden av øya..må du da kjøre helt tilbake til huset eller kan du berre save og quite når som helst..? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ble invitert i en norsk klubb igår og takket ja Kan invitere deg? Til alle: noen andre som sliter litt med framerate i perioder? Merker det av og til når mye foregår samtidig på skjermen, antydning til hakking. 6820521[/snapback] Så lenge det er litt action i den klubben så er jeg med Hvordan fungerer det forresten. Får jeg en invite melding i spillet? Eller må jeg være online? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hvordan er det med saving i spillet.. eg har skjønt det sånn at du kjøper et hus, der saver du og mest sansynlig.. hva viss du kjører til enden av øya..må du da kjøre helt tilbake til huset eller kan du berre save og quite når som helst..? 6820557[/snapback] Spillet saver umiddelbart du foretar deg noe av betydning underveis. Omtrent på ett slik nivå at om du blinker med frontlyktene så saver det... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ble invitert i en norsk klubb igår og takket ja Kan invitere deg? Til alle: noen andre som sliter litt med framerate i perioder? Merker det av og til når mye foregår samtidig på skjermen, antydning til hakking. 6820521[/snapback] Så lenge det er litt action i den klubben så er jeg med Hvordan fungerer det forresten. Får jeg en invite melding i spillet? Eller må jeg være online? 6820576[/snapback] Nystartet klubb, naturlig nok...kommer til medlemmer kontinuerlig så ligger an til mye moro! Vi får se. Du får en slags mail fra TDU når du går inn i spillet, så lenge du er online på Live. Kult spør du meg. Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite. 6820612[/snapback] Gjør det og legg meg på friends lista hvis jeg ikke står der allerede Får nok ikke spilt før helgen Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ble invitert i en norsk klubb igår og takket ja Kan invitere deg? Til alle: noen andre som sliter litt med framerate i perioder? Merker det av og til når mye foregår samtidig på skjermen, antydning til hakking. 6820521[/snapback] Så lenge det er litt action i den klubben så er jeg med Hvordan fungerer det forresten. Får jeg en invite melding i spillet? Eller må jeg være online? 6820576[/snapback] Nystartet klubb, naturlig nok...kommer til medlemmer kontinuerlig så ligger an til mye moro! Vi får se. Du får en slags mail fra TDU når du går inn i spillet, så lenge du er online på Live. Kult spør du meg. Ikke tid til å spille selv nå, men kan gå inn og sende invite. 6820612[/snapback] Done! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Done! 6820657[/snapback] Flott! Vet du forresten hvordan få friends visuelt i ingame. På kartet finner jeg dem, men når jeg går til området så finner jeg dem ikke. Virker som det er helt random hvem server du spiller på Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ser ut til at online biten er en veldig vesentlig del av spillet. Du høres overrasket ut? Spillet har jo blitt markedsført som en MMOR, selvfølgelig er online-biten en veldig vesentlig del av spillet. 6818088[/snapback] Og selvfølgelig er jeg ikke overrasket. Jeg bare svarte om online biten til vedkommende lenger opp i tråden for meg som lurte på om det var noen vits å kjøpe det for singel player. Da var det jo på sin plass å nevne det for han.. Og kjøper jeg det selv (hvilket jeg tenker seriøst på) så er det jo nettop for online biten som jeg hele tiden har likt tanken på. Virker rimelig annerledes enn andre bilspill Det er bare for liten tid. Jeg synes Saints Row har blitt morsommere og morsommere etterhvert. Sitter med det hver kveld. Men TDU høres også morsomt ut, men nå er jo Dead Rising ute også... hva skal en stakkar gjøre. Plutselig en kveld ville kona snakke med meg å... ai ai. Men gutta, i demoen virket multiplayerbiten litt rusty. Avanore og jeg f.eks. greide aldri å se hverandre selv om fant navnene våre på lista i menyen/kartet. Virker ting greiere nå? Dr Peedee Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Done! 6820657[/snapback] Flott! Vet du forresten hvordan få friends visuelt i ingame. På kartet finner jeg dem, men når jeg går til området så finner jeg dem ikke. Virker som det er helt random hvem server du spiller på 6820669[/snapback] Nei, ikke skjønt det der selv enda. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nei, ikke skjønt det der selv enda. 6820807[/snapback] Spurte på et annet forum. Smule teit men sånn gjør man det: Avtal et sted på kartet som ikke er folksomt. Da er sansyneligheten stor at man havner på samme server og kan da "locke" spilleren slikt at dere alltid vil være visuelt til en av dere unlocker spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå