Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan lage sine egne baner og legge dem ut på live. Laget en som jeg synes var kul, satte en bra rekord og la den ut. Koster 1000$ å delta og vinneren får 20 000$.

6812338[/snapback]

Hvordan funker det? Får du selv $1000 av de som deltar, og så må du punge ut med $20.000 til den som slår rekorden din eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Det svarte er området i demoen

6812338[/snapback]

 

Fy svarte den øya der var SVÆR!! :ohmy:

 

Jeg må si meg enig i hva mange andre i denne tråden har sagt. Spillet ser helt nydelig ut, og ideen med spillet er genial, MEN, når jeg ikke får noe glede ut fra kjøringen så frister det ikke så mye, det er tross alt ett bilspill. Nå har ikke jeg prøvd orginalen, bare demoen, men er kontrollen av bilene lik i orginalen som i demoen så tror jeg desverre ikke dette spillet blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Når jeg ikke får noe glede ut fra kjøringen så frister det ikke så mye, det er tross alt ett bilspill. Nå har ikke jeg prøvd orginalen, bare demoen, men er kontrollen av bilene lik i orginalen som i demoen så tror jeg desverre ikke dette spillet blir aktuelt.

6812819[/snapback]

Spillet vil nok dukke opp i demokioskene rundt omkring etterhvert, tenker jeg, så da kan du jo prøve det da.

 

Personlig syntes jeg også kontrollene var litt rare i demoen, men jeg opplevde det som bedre i release. Men til nå har jeg bare kjørt én klasse F bil, en Audi TT og ikke noen av de som var i demoen. Bilen lå fint på veien, og bremsene var absolutt et poeng å ta i bruk, for å si det sånn. Litt arkadepreg er det jo, TDU har ikke tatt mål av seg å matche hverken Forza eller PGR3 på kjørefysikken, men når man er vant til kontrollene, så går det veldig greit. Masse underholding på en liten plate. ;)

Lenke til kommentar
Jeg må si meg enig i hva mange andre i denne tråden har sagt. Spillet ser helt nydelig ut, og ideen med spillet er genial, MEN, når jeg ikke får noe glede ut fra kjøringen så frister det ikke så mye, det er tross alt ett bilspill. Nå har ikke jeg prøvd orginalen, bare demoen, men er kontrollen av bilene lik i orginalen som i demoen så tror jeg desverre ikke dette spillet blir aktuelt.

6812819[/snapback]

 

Jeg synes det er herlig spill!

Bare det å kjøre på de gigantiske motorveiene og lufta begynner å ta tak i understellet så merker du skikkelig bilfølelse.

 

Dette spillet er garantert det beste bilspillet jeg har spilt på veldig lenge og uten tvil det beste bilspillet til X360

Lenke til kommentar
hehe har du spillt mange bilspill da Avanore?! Spillte retail versjonen igår og kan trygt si at kjøreegenskapene ikke er forbedret. Kan vel si som en annen sa: "Føles som om du styrer et viskelær".....

 

Forza 2 blir nok et bedre alternativ...

6813536[/snapback]

 

Jepp har spilt veldige mange bilspill.

Er ikke akkurat noe simulator dette her, men det er ikke PG3 heller.

Synes det er helt topp slikt gameplayet er.

 

Men enten liker man det eller ikke. Jeg liker det og det gjør vist mange andre også.

 

Gamerankings, så har det average Ratio: 87.0%

Hvis styre egenskapen var helt på tryne så ville vel ikke spillet fått så bra kritikker.

 

Gamereactor ga spillet bedre karakter enn Saints Row

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Er ikke akkurat noe simulator dette her, men det er ikke PG3 heller.

Synes det er helt topp slikt gameplayet er.

 

Men enten liker man det eller ikke. Jeg liker det og det gjør vist mange andre også

6813543[/snapback]

Test Drive-spillene har vel aldri vært i nærheten av å være noen bilsimulator. ;) Støtter avanore her, det er helt topp med tanke på hva det gjør. Men er du ute etter en bilsimulator gjør du nok lurt i å vente på Forza 2. Er du derimot ute etter mange timers underholdende semi-realistisk bilkjøring online og offline kan TDU varmt anbefales.

Lenke til kommentar
-spillene har vel aldri vært i nærheten av å være noen bilsimulator. ;) Støtter avanore her, det er helt topp med tanke på hva det gjør. Men er du ute etter en bilsimulator gjør du nok lurt i å vente på Forza 2. Er du derimot ute etter mange timers underholdende semi-realistisk bilkjøring online og offline kan TDU varmt anbefales.

6813563[/snapback]

 

Akkurat. Dette spillet er så drit artig online.

Er ikke som andre bane bilspill som har 20-30 baner som du må spille om og om igjen. Her er det uendelig med baner da man setter opp sine egne. Samtidig er det jo ferdig baner både SP og MP

 

Øya er drit stor. har ikke kjørt fra den ene enden til den andre men det må ta lang tid. Selv om du sitter i den raskeste bilen

Lenke til kommentar
Hvordan er dette spillet i single-player? Er det verdt det bare for det?

6817093[/snapback]

 

Har ikke kjøpt det selv, men dette er hva Yahoo Games skrev om saken i sitt review:

So if you're restricted to single-player gaming, don't bother with Unlimited. The AI drives like your grandmother, dragging the brakes and occasionally making a beeline off the road and into the nearest solid object for no clear reason. It'd be a reasonable rental, but without access to the tightly integrated and comprehensive online features, cruising the Hawaiian roads will get old -- there's no fun in seeing a new place unless you have people to go with.

 

But multiplayer is another game altogether. As long as you're signed in to Xbox Live, you'll see other players' vehicles around the streets of Oahu. You can flash your lights to challenge them to a quick race (and wager money on the outcome) or gather at predetermined locations for more organized events. Motivated players can even group together more permanently, forming car clubs. Players of sufficient experience can create their own challenges, with a simple, easy-to-use editor. Get fed up with your current ride and you can trade it to another player. All from the same simple, logical, in-context map view.

 

De ga det 4 av 5 stjerner.

 

Ser ut til at online biten er en veldig vesentlig del av spillet.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Sånn at jeg har lyst å skaffe xbox 360 for dette spillet :p Kommer pc versjon?

6818318[/snapback]

Trur det skal koma til PC og ja. Men korleis blir det med måneds avgift på PC plattformen? Me som har det på XBOX 360 betalar jo MS 499,- i året for å ha servers oppe, men korleis blir det då på PC? Blir det ei månads avgift eller? Nokon som veit?
Lenke til kommentar

for meg som sikkert kommer til og investere i ein 360 etter sviket fra sony som eg har klart og kommet over fra gårdagen, er dette et bra spill sånn på lang sikt,..kan du bli fort lei va det liksom..?

 

eg har sett litt på screenshots og det der med att du kjører på en online øy er genialt..men hvor stor er øya..? noen som har noen indikasjon viss me snakker mil..

 

og ett annet spørsmål..eg har 1500KBPS linje heime..og må kjøpe den trådløse duppeditten for og kunne spille online..vil det vere lagg med en linje som ikkje er bedre enn det..? bilspill kan ikkje ha lagg.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...